2010

2010 - Året som gått


1. Var 2010 ett bra år för dig?

Mja. Lite för mycke dåliga saker. Men det heter ju Det som inte dödar, stärker och det håller jag på stenhårt! :)
Tommys olycka (vi har inte så mycket kontakt, men att han mår bra betyder mycket). Ett sviket löfte; inlägg här, här och här. Jag förlorade en av mina pelare i mitt liv; inlägg, ett till, ett till. En nära vän försvann iväg, långt bort.. dit hjärnsnörp, BaileysMint i mattan och teriyaki inte når. Sen lite allmänt för mycket knöl med jobb och lite väl långt till Skövde.

2. Vilken var den bästa stunden 2010?
Svårt.. när pappa kom in på McD och berättade att jag skulle få åka till Cypern blev en viktig och glädjebringande livboj i min dåvarande tillvaro.

3. Vilken var den värsta stunden 2010?
Sista april, mitt på dagen på sjukhuset.
När jag hörde mig själv sjunga i kyrkan 6 Maj.

4. Var var du när 2010 började?
Hos Johan och David i Kungsbäck.

5. Vilka var du med?
Killarna, Wille mfl.

6. Var var du när 2010 slutade?

Samma hus som årets början, faktiskt.

7. Vilka var du med?
Wille, brorsan, Mange mfl.

8. Höll du dina nyårslöften 2010?
Jag hade inga.

9. Har du några nyårslöften för 2011?
Nej.

10. Blev du kär 2010?
Jag blev inte, jag var.

11. Om ja, i vem?
Wille, claro!

12. Om ja, vet de om det?
Efter snart 2 år borde han fattat det...

13. Är du fortfarande kär i dem?
Dem?! O.o

14. Ångrar du det?
Va?

15. Gjorde du slut med någon 2010?
Nej.

16. Fick du några nya vänner?
Ja, det fick jag.

17. Vilka är dina nya vänner?
Ingen nämnd, ingen bränd :)

18. Vilken var din favorit månad 2010?
Augusti?!

19. Åkte du utomlands 2010?
Jajemen! En speciell resa på många sätt... men den blev kanon.

20. Hur många länder åkte du till 2010?
CYPERN Sunwing Resort Sandy Bay (Äntligen!!!)! Ett kärt återseende för mig, då det var fjärde gången jag var där, men samtidigt lite jobbigt då platsen var proppfull av minnen. Min räddning från alla minnen var nog att dom byggt om en del, att vi bodde "åt andra hållet" på området och totalt annat resesällskap.. så det blev en "egen resa".

21. Förlorade du någon nära 2010?
Ja! En av pelarna i mitt liv.

22. Saknade du någon under 2010?
Kan man säga.

23. Vilken var din favoritfilm 2010?
No Reservations, Lord of the Rings, A Moment To Remember (alltså inte "Walk To Remember")!

24. Vilken var din favoritsång 2010?
Shit pommes frites! Ska man komma ihåg sånt?
Scorpions - Send Me An Angel
Sean Paul - Daddy's Home
Mohombi - Bumpy Ride
Eric Saade - Sleepless, Manboy, Masquerade (någon som vill mobbas för det? BRING IT! ;))
Playa Poncho, LA Sno - Whatz Up, Whatz Up
Alesha Dixon - Drummer Boy
Dr Horrible's - My Eyes
Koppången
är rysligt fin att spela :)
Inte favoritlåt, men I Gott Bevar (med Helen Sjöholm eller mig själv) var ganska speciell.

25. Vilket var ditt favoritalbum 2010?
Lyssnar knappt på album, utan blandar mest.

26. Hur många konserter såg du 2010?
Ingen konsert, men jag såg The Last Bounce.

27. Favoritkonsert 2010?
The Last Bounce! :D

28. Drack du mycket alkohol 2010?
Lite mer än året innan, men fortfarande inte ens hälften så mycket som genomsnittet i min umgängeskrets.

29. Tog du mycket droger 2010?
Jag svarar som förra året: "Kul att frågorna förutsätter att man tagit nåt alls..."

30. Hur många hade du sex med 2010?
En :)

31. Gjorde du något du skäms för?
Skulle bli förvånad om jag inte gjorde det.

32. Vilken var din största lögn?
Ljuger väldigt väldigt sällan.

33. Vilken var den värsta lögnen någon sa till dig?
Det förutsätter ju att lögnen avslöjats...

34. Behandlade du någon dåligt under 2010?
Har nog varit lite orättvist elak mot Wille vid något tillfälle då jag sovit lite, inte ätit och varit på allmänt uselt humör :$

35. Behandlade någon dig dåligt?
Den vill jag inte svara på.

36. Hur mycket pengar spenderade du 2010?
2010 var ett snåla-år!

37. Vilken var din stoltaste stund?
Jag har något "på tungan", men kommer inte på...

39. Om du fick gå tillbaka och ändra något, vad skulle det vara?
Dansat mer! :D :D :D

40. Vad är dina planer för 2011?
Jobba. Få klockrent på högskoleprovet. Komma fram till vad jag vill plugga. Dansa, sova, äta och skratta mycket!


Några få av våra 500+ st bilder från Cypern






RSS 2.0