Att inte veta..

På ett sätt är det en tjusning att inte veta vad som ska komma, vad som ska hända, vart livet kommer föra en. Men där jag står i livet känns det inte så rackarns gulligt längre. Jag går runt och liksom väntar på att en insikt ska komma till mig. Men inget händer...

Så nu tar jag till alla tänkbara medel... jag ska gå till en Sierska!
Vet inte riktigt vad jag tror om sånt än. Är faschinerad av det och har varit nyfiken på det länge. En gång i tiden sa en sierska åt min mamma att uppsöka läkare för att undersöka en viss del av kroppen. Det visade sig att hon hade tumör på livmodern. Det hade kunnat tagit livet av henne senare om det inte upptäckts. Slump? En rysligt bra gissning isf.

Hur som helst känns nu som ett bra läge att själv gå :)


Kommentarer
Postat av: Kloker

Ooo, rapport sedan bitte! Jag är oxå jättenyfiken på såntdärnt... Och går väl på sätt och vis oxå och väntar på nån sorts infall.

Kram på min sötaste toker <3

2011-02-22 @ 00:27:49
URL: http://goldielocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0