9/9-2010

Jag skriver så sällan här att det inte kan vara så många som läser... jag måste bara ventilera ett ögonblick nu.


Inte varit den bästa av dagar. Faktiskt en av de sämsta på sista tiden!

Jag är så fysiskt trött, matt och ledsen i hela kroppen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Dansen piggade upp lite, speciellt i huvudet, när jag väl var där.. men nu är jag bara ännu tröttare. Helt slut. Orkeslös. Som en urblåst figurballong. Jag kan inte minnas senaste gången jag kände såhär.

Jag kan dock minnas senaste gången jag i pricip fick tvinga i mig mat och nästan slutade äta helt.
Den som var en stor hjälp ur den skiten då, kommer inte att komma nu. Och det är vetskapen om det som tar för mycket plats. Precis som då.
Pastasås, MAX-burgare, och nu en bit bomhus-pizza som väntar på mig -på samma dag. Himmelriket en vanlig dag.. men idag har det gått ner med svårighet. Det känns som att det är fullt i magen, men jag måste försöka... Jag älskar mat -egentligen!

Nu hoppas jag på att somna fort, drömlös sömn och en bättre morgondag!

Kommentarer
Postat av: Handsome

<3 to <3

2010-09-12 @ 14:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0