Mamma.

För ett tag sen konstaterade jag och mamma att vi umgås nästan varje dag. Vi inte bara säger hej och utväxlar lite meningar, utan umgås verkligen!


Kan ta två random dagar som litet exempel;

Vi cyklade ner på stan. Delade en pasta på Nian till lunch. Hade sen en sjukt rolig halvtimme som inte kan beskrivas här utan att vi låter som 14-åriga knäppisar, men det innehöll en del bus och kolossalt mycket skratt. Sen hem. Satte oss i solen och delade på en liter jordgubbar. Mmmm!

Dagen efter gjorde vi pastasallad, packade Cola och godis, köpte revbensspjäll. Sen hämtade jag mammsen, som åkt till mormors på förmiddagen, och vi åkte till Vårvik. Där hade vi en otroligt trevlig lunch i solen vid havet. Till mormors där vi blev kvar bra länge. Sen hem. Åt matjesill, potatis och gräddfil i uterummet. Spenderade därefter resten av kvällen med att se på tv-serier tillsammans.


Du är först och främst mamma, men nog också min absolut bästa vän!



(Alla i min familj är det viktigaste i världen för mig, men just detta inlägg är tillägnat mamma).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0