Fem dagar kvar.

Känns som att det var läääängesen folk åkte till Arlanda, men det är bara inne på andra dagen nu. Fem dagar kvar (ja, säga vad man säga vill.. men ja, jag räknar ner!).


Tack gode gud att Karin kom hit igår!! :) Med en pojkvän i Afghanistan och en på Gran Canaria, hade vi en övergivna-flickvänner-myskväll med tacos framför brasan. Karin visade att det faktiskt är möjligt att äta en hel burk tacosås ensam! Iiiinte normalt!

Vid 23-tiden gjorde jag snoddas (kärleksmums, chokladrutor.. same shit) i muffinsformar. Sedan nåt år tillbaka har jag nämligen nån dille på att göra kakor i muffinsformar istället för att göra i en stor form. Jag har till och med gjort blåbärspaj i muffinsformar!!
Men jag gör inte muffins, för det är nog världens tråkigaste bakverk!

Jag hade programmerat videon att spela in dokumentären om Madeleine McCann kl 03:35, men vid den tiden hade vi precis lagt oss, så jag tänkte att jag lika gärna kunde se den innan jag somnade. -Min kära övernattare snarkade dock gott fem minuter in i programmet.


Lady K var tyvärr tvungen att gå upp tidigare än jag för hon skulle till skolan, den stackaren. Hon lämnade dock en söt liten lapp på bänken, och för en stund sen meddelade hon att hon är på ingång om en timme igen :)
Så trevligt så! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0