Snart snart snart...

Nu är det bara ett par timmar kvar... sen är mamma, pappa och Wille här igen!!
Det är nämligen inte bara Wille som varit utomlands, utan även mina föräldrarna (till och med samma av- och tillbakaresedatum). -men den detaljen har jag hållit tyst om, av safety reasons faktiskt ;P

Jag brukar vanligtvis njuta av att vara ensam hemma, men den här veckan har jag mest försökt få tiden att gå...!
Det har visst varit kul, för jag har träffat Karin, Alex och brorsan, för det gör jag inte så ofta.. men det har inte funnits någon som vetat om jag kommit hem välbehållen om kvällarna, om jag varit okej. De som annars brukar bry sig om de små sakerna, är just de som samtidigt varit svårkontaktbara. Och jag skulel ju ha varit med Wille...

Det var tänkt att Wille skulle bottt här när dom var i Alperna, men sen bestämdes datumet för resan som jag skrivit om i tidigare inlägg. --- Då kände jag mig lite nere över att jag inte hade råd att åka med Wille o c/o :( --- Men då kom mina föräldrar med den fina överraskningen!! ÅÅÅH, så glad jag blev! Sen --- Platt fall! För då fick jag helt plötsligt inte följa med längre.

Det här har nog varit årets lååååångsammaste dag. Ett bevis på det är att jag plockat ordning i typ hela huset.
Illa att tänka på att det är lördag! :P Yeeah, party!

Wille o co står och väntar på bagaget, mamma och pappa landar om en kvart.

Snart snart snart... :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Wiee! Det betyder att ni är tillsammans nu =)

2010-03-08 @ 23:11:27
Postat av: Maria till Karin

Tyvärr inte. Wille åkte ju igen den 28:onde :(

2010-03-09 @ 15:27:17
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0