Sthlm Lördag.


Jag och Wille åkte och såg The Last Bounce igår.
Min plan att jag skulle vara en av de som såg den Absolut Sista föreställningen krossades när gruppen lade in föreställningar idag också. Inte schysst!

Men det var så bra!!



Strålkastarna tändes, musik hördes ur högtalarna, de sju medlemmarna leddes in på fyra ställen på läktarna, iklädda orangea fångdräkter och eskorterade av varsin säkerhetsvakt. Dom leddes genom publiken, upp på scenen, placerade i en ring. Det blev tyst. Mörkt. Och sen.... WHAM!!!

Jag ryste och fick en klump i halsen. Under de kommande timmarna var jag helt fast!


Synd för er som gillar dans och inte var där! Ni missade någonting! Till och med Wille, som mest var med i egenskap av otroligt gullig pojkvän, blev riktigt imponerad!
Innan sa han "Jaha, ska man bara stå här och glo under tiden?" med världens mest skeptiska röst. Efteråt var han väldigt glad att han följt med!!

Nu ska jag bara klura ut hur jag ska få honom att börja dansa själv...
Street/Hiphop-dansande killar. Oufh! Det är hett!

 

Klumpen i halsen bara expanderade och under finalen kunde jag inte, trots hårda ansträngningar, hålla tillbaka ett par tårar. Deras avslut (bild) var sen nära att bli för mycket för mitt nya blödiga jag.
För säkerhets skull var jag tyst i 5 min efteråt och lät Wille sköta snacket, tills jag var säker på att andra syndafloden inte skulle bryta ut. Jag gillar inte permanenta avsked.

Kommentarer
Postat av: da man in black

Oufh!! hehe ;)

2010-04-26 @ 18:21:26
Postat av: Kloker

...eller Lindy Hop-dansande killar. Inte så lite hett faktiskt.

2010-04-27 @ 00:10:22
URL: http://goldielocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0