Nostalgi

Vi sitter och lyssnar på gamla skivor som jag bränt för 6-8 år sen. Shit vilka minnen som dyker upp. Så häftigt att höra en låt... man minns inte vilken det är, du har ingen koll på hur låten låter några sekunder längre fram, men du kan ändå sjunga till den.


Den här låten säger: Jag och mamma för många år sen, sittandes i bakluckan i våran bil i regnet på Hemlingbyberget, ätandes take away kinamat och sjungandes för fulla halsar till den här låten som spelas på hög volym ur bilens kasettbandspelare. Woho!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan jag väl vara då :P



Fast du får ju komma hit och äta glass endå om du har vägarna förbi. Men säg till först så jag vet att vi har glass hemma :)

2009-05-20 @ 22:55:32
URL: http://lovizasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0