♥ ♥ ♥

Alla Hjärtans Dag

Fjolligt, tycker vissa. Jag tycker det är  lite mysigt! Det är en dag då man har en bra anledning att bry sig lite extra om sina nära och kära. Superbra! "Det kan man väl göra ändå?" Jaaajaa, men alla kanske inte tänker på det.

"Jamen hur kul är det för dom som är singlar?
" JAG är singel.. men jag tycker inte sämre om denna dag för det. Det är inte bara parens dag, utan även familj och vänners. Familjen är det värdefullaste jag har! Sedan vännerna <3
En vän är någon som väntar när alla andra går. Någon som bryr sig och finns där för dig. Som inte glömmer bort dig. Någon som ser igenom dig och gillar vad de ser.
Real friends are hard to find!


Min kära är kanske det sötaste och lurigaste som finns. Nu på morgonen öppnade jag kuvertet som hon skickade för en vecka sen, innan dom åkte till kanarieöarna. "Får ej öppnas förän den 14:onde feb.". Däri låg tre marsipaner, ett Miranda-kort (jag är helt svag för denna söta grå nalle) och däri en lapp där det stod; "Titta i din högra garderob, på översta hyllan, där finns ett litet, litet, litet paket, med en liten liten liten sak i. xxxx och kram Ma Lo".
Hon måste ha lagt det där när dom var här och tittade på min show.. vet dock inte när hon ska ha hunnit det. Dom var ju här en kort sväng bara, och jag gick aldrig från rummet vad jag minns. Hm. Lurigt!

Lääängst in på hyllan.......

PUSS på dig, Mamma! Du är så himla söt! <3 TACK!


Igår under lunchen ringde Jocke i klockan och pratade inför hela skolan.
Han sa att han hade inte satt upp någon lapp på tavlan (vi har en hälsningstavlan här över alla hjärtans dag), men att han ville tillägna ett tack till några betydelsefulla personer som hjälpt honom, varit stora stöd, bra vänner och gett honom glädje och skratt.
Han räknade upp fem namn -däribland Mig!
Tack Jocke! Blev så rörd av det. Tokiga lilla lillebror!

Kommentarer
Postat av: petra

Läste precis din komentar.

Och ja jag vet att det är fel, fel fel. Att jag inte alls borde tillåta han att hans bil går före familjen. Men dum som jag är så tillåter jag det endå, tänker även att om jag låter han göra sånt han tycker om så kanske han inser att jag har rätt till att ägna mej åt mina intressen. Fast jag har nog tappat alla intressen nu, var så länge sen jag gjorde något som jag gillar!

Måste frsöka ta mej ur det här, känner att jag bara mår sämmre och sämre. Något måste det ju vara som inte är bra när jag har såna sömnproblem som jag har.

2009-02-18 @ 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0