Kramsjuk

Idag har det varit grått och ruggit ute.. regnat ordentligt också.
Typisk svensk höstdag.

Men det är inte värre än att man kan göra något åt det...
Först hade jag och ett par av damerna lite mysfika. Efteråt tände jag lite ljus överallt i mitt rum, slog på musik, svepte in mig i min fleecefilt och satte mig vid datorn....
Jättemysigt!

MEN.. det fattades något..
..det fattas någon...

Jag är kramsjuk!



En höst tillsammans med någon är mysig. En höst ensam blir lätt kall, grå och kylig.

Så kom hit :) NU!
Men vem sjutton skulle det egentligen vara?
Ingen av de som tycker om mig har jag några såna intressen av..
och de jag
har intresse av, tycker inte att jag är speciellt märkvärdig..
(Gillar inte denna typ av ironi..)


Aja, det får bli högar med ljus i höst istället..
och det kunde ju varit värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0