Peppe :)

Gång på gång bevisas det att jag är en varierad och mångsidig person..!

Jag har en gångstil som är "Hälften Catwalk. Hälften kollaps"
och av de fyra elementen (där man normalt är två) är jag tre; Jord, Vatten och Eld.




Den här veckan har vi haft en gästlärare i Stage Combat. Peppe Östensson. Han är en av de bästa, mest pedagogiska och trevligaste lärare jag någonsin träffat. Så otroligt uppmärksam och kunnig. Personkännare. Och så hysteriskt rolig!! Man förstod allt han sa och inte en enda stund var det ointressant. Han var så full av knep.. fungerade inte en övning för någon fick denne göra nåt annat.. med samma resultat som var meningen från början. -Det visade verkligen att de flesta kan det mesta -- man måste bara tänka rätt och inte göra det svårare än vad det är.

Jag skulle kunna ägna en dag åt att skriva om tisdag, onsdag och torsdag..
Karln är ett geni! Det var en ära att få ha honom! Riktig inspirationskälla.


Han sa att en person oftast är en kombination av två olika element (jord, eld, luft och vatten). Jag är ju rätt varierad, så jag hade ingen aning. Jord, kände jag iaf. Peppe sa då att jag nog faktiskt inte bara var två, utan tre! "Vatten är du. Men också jord och eld, absolut! Det var inte eld som fäktades med mig igår" sa han. Det kändes som att det stämde!

Helt otroligt. Han hade varit här i knappt tre dagar, och kunde redan säga själklara fullträffar om oss -- "miss know it all", "du vill inte sticka ut för mycket", "fröken pondus som vill ha koll på allt" var några klockrena kommentarer han gav till några i klassen -av att bara se oss GÅ!
Jag upprepar.. tre dagar. Klassen har man gått med i snart en termin, och vissa verkar inte ha mycket kläm alls på vem man är......

"En genomsnäll och söt liten flicka som aldrig säger några fula ord o dyl".
Skulle nån av er hemma sätta den beskrivningen på mig? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, en söt liten flicka som aldrig säger några fula ord... -Äh kyss mig i arslet! Hihihi:P

Men jag har ju hittat min lillebror nu iaf...

2009-01-17 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0