En ny smäll.

När man äntligen skrapat ihop sig själv och börjat få lite sans och balans igen... då kommer en ny smäll!

En smäll jag hoppats, trott, aldrig någonsin skulle träffa mig. Jag har inte fattat det än. Vill inte.
Vill-verkligen-inte! Det GÅR INTE! Jag KAN INTE! VILL INTE!! V-Ä-G-R-A-R A-C-C-E-P-T-E-R-A!!
VÄGRAR!!


Det känns så overkligt...
-och jag önskar att det var det!





Jag hade verkligen behövt dig nu...
...men du bryr dig inte, och jag tänker inte besvära.



Nåt roligare: Jag kom in på Hälsopedagog i höst också. Det är kul när man kommer in på allt man sökt, men jag kommer tacka nej till det. Till Bollnäs också. Jag har andra planer. Snart flyttar jag..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så tråkigt att saker och ting inte går din väg just nu...

Vad är det för planer du har?

Sköt om dig, tröstande kramar!

2008-07-19 @ 01:45:01
URL: http://millasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0