Soppatorsk!

Personlig soppatorsk..!

All energi har runnit av mig.
Klockan är snart fyra och jag har fortfarande inte haft viljan eller orken att kliva upp ur sängen... jo, för att hämta lite frukost.. men det var allt. Ingenting känner jag för att göra. Nada. Låter bara tiden gå. Känner mig bara förvirrad, ensam o kraftlös...! Att det kan vara så jobbigt att få höra så bra saker om sig själv.

Men det är bara att konstatera att Det kanske inte är min tid just nu...


image100
Foto: okänd



På ett sätt fattar jag inte hur det du sa kunde vara en sån väldig överraskning för mig (för så ologiskt var det ju ändå inte, även om jag själv inte tänkt i de banorna)... -men det var det! och det fick mig själv att tänka på hur det ligger till för min egen del. Svaret överraskade mig, och sen var det kört. Allt annat som du också sagt fick en helt annan betydelse..
Det är som sagt inget jag funderat på, och alltså inte hunnit tänka över eller bearbetat på nåt sätt...
Så först det du sa -pang. Sen var det min egen överraskning -pang nr2. Så överrumplande! Så nu sitter jag här handfallen och kraftlös. Och det finns ju inget jag kan göra åt saken!?

Hade du ingenting sagt hade jag kanske inte suttit såhär nu... men då hade jag inte vetat om det. och jag är ändå glad att du sa det. Det var värmde att höra.
Japp, det är helt klart värt det!

Men ändå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pratar du om för något? /Petra

2008-02-21 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0