Jag känner mig så vilsen!


Jag saknar dig också!!!!!

                                          -Så mycket, så mycket, så mycket!


Det skär i hela kroppen på mig!
Det går att hålla sig borta... det är faktiskt lättare än det någonsin varit förut.. men det gör ont! Ja, det gör det!!! på mig också. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig! De flesta dagarna går det bra, men ibland kommer det som en våg över mig... då jag känner tomheten efter dig. Tomheten utan synbar ände.

Varför måste det vara såhär?




Jag känner mig så vilsen!
Kan inte någon räcka mig en vänlig och stabil hand och en varm öppen famn där jag kan gömma mig?






If only you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0