Bloggare och matchmaker!

Då har jag sällat mig till den stora grupp av folk som följt modeflugan blogg. Det överraskade mig mest hur överraskad jag faktiskt blev när jag sökte på "blogg skapa" och fick upp 10 olika webbsidor där man kan skapa en egen blogg. blogg.se, bloggspace.se, webblogg.se osv... oändligt!

En till helg har gått och tyvärr var denna inte så pigg, men mycket trevlig! På torsdagen låg jag i feber, vilket minskade energin till 10% för hela helgen. Umgicks ändå lite med Alex, Nicole o Rebecca och skådade mitt lilla matchmaking-projekt :P (som faktiskt ser ut att gå riktigt bra!!) ;D hehe.

Var på bio igår, precis som alla söndagar de senaste veckorna. En mycket trevlig tradition. Igår såg det ett tag ut som att det bara skulle bli jag och Henka, för folk var placerade ur stan, hemma med barn eller panka. För att få det hela att låta extra tragiskt var vi utan film att gå på också :S :S :S Jag trodde att Råttatouille hade premiär 19 September, men efter 15 min av letande upptäckte jag "19 oktober". OKTOBER! Blä. Erik hann hem, Wizze följde med och Henka och jag bestämde för "Supersugen" istället. Den filmen var faktiskt ganska rolig. Knäpp. Kamelsvansen.

En mördardag på skolan idag; 8-10 Fysik, 10-12 Biologi, 13-15 Biologi, 15-17 Fysik. Latjo Lajban! Tur i alla fall att jag var piggare idag, annars hade jag faktiskt somnat istället för bara varit-på-väg-att-sova.
Tänkte att jag inte ska gå på andra danslektionen på onsdag. Har pardans 18.15-19:15 och sedan latin blandat 19:15-20:15. Jag är inte speciellt bra, men det är skitroligt!!! :D Dock var dansen ansvarig för helgens feber, så jag måste nog låta bli minst en av dom denna vecka. Och eftersom min käre danspartner är beroende av mig, så tror jag att jag får slopa den andra.
När jag blivit frisk ska jag börja rida igen! Saknar det så mycket!

Hoppas att jag blir pang-tjong-bra till fredag då jag blir 20 :) Stor flicka!
Hm... jag kan inte ens föreställa mig själv över 12 :S okej, 21 år.. sedan räcker det för mig. Eventuellt 23-25, men sen får det vara! Inte mer. Jag vill aldrig bli vuxen. Jag är ett barn.. så det kommer se konstigt ut att vara ett barn i något som ser ut att vara en 20+:are. Knäppt.
Det blir ingen 20-års fest, utan vanligt födelsedagsfika med en av världens godaste tårtor som Danne ska göra! Han är snäll han Danne! På lördag ska Alex ha inflyttningsfest, så jag laddar för det istället!

Tjoho Tjohej!


Publicerat måndag 24 september 2007 18:10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0