En ovanlig vanlig tisdag...

På många sätt är detta en helt vanlig dag, en helt vanlig tisdag...
Många av er är på jobbet eller i skolan. Ni har ätit er frukost, gått ut genom dörren och vet på ett ungefär hur dagen kommer att se ut. Kanske även veckan också. Med andra ord: Idag är en dag som, inom kort, inte ens kommer att kommas ihåg av många av er.

För mig är detta en mycket annorlunda dag. En dag jag väntat på -och senaste veckan även varit väldigt spänd inför- och jag har själv ingen aning om hur mycket denna dag kommer förändra mitt liv. Just i denna stund, 09:15, startar nämligen flight SQ2703 från Arlanda Airport. Med mig ombord.
Och jag har ingen returbiljett...


All min kärlek till Er, nära och kära. Familj, nära vänner, kompisar, bekanta och svårdefinierade... NI som på ett eller annat sätt hittills förgyllt de miljardtals goda stunder i mitt liv <3
(Till er mindre vänliga varelser: **** you! Hoppas ni bränner vid all mat, varje dag, att ni aldrig lyckas somna på kvällarna, alltid kommer komma försent och blir så feta att ni behöver en soffa för er själv på bio (-said with love. Of course..))


Kom ihåg: -Kramas mera!!! <3



Something has changed within me
Something is not the same
I'm through with playing by the rules
Of someone else's game
Too late for second-guessing
Too late to go back to sleep
It's time to trust my instincts
Close my eyes: and leap!

I'm through accepting limits
'cause someone says they're so
Some things I cannot change
But till I try, I'll never know!
Too long I've been afraid of
Losing love I guess I've lost
Well, if that's love
It comes at much too high a cost!
I'd sooner buy Defying gravity
Kiss me goodbye I'm defying gravity
And you can't pull me down:

So if you care to find me
Look to the western sky!
As someone told me lately:
"Ev'ryone deserves the chance to fly!"
And if I'm flying solo
At least I'm flying free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0