Torsdag 15/3

Åtta dagar här :) dagarna flyter på i sakta alldeles för snabba mak.

(läs inte det här stycket, mamma! :P)

Hade den värsta fyllan i mitt liv i förrgår och den värsta baksmällan igår. Det började med en deal med Pat som innebar att jag skulle svepa ett stort glas goon (goon=lådvin, för er som inte vet). Lyckades jag skulle jag få $5. Misslyckades jag skulle han få en kyss. Självklart klarade jag det!! (Jag är inte 0,5-öl-på-en-kväll-maria för att jag inte KAN dricka). Men ett glas blev snabbt fler....
Lite vaga perioder i minnet, which is a first. Mest var det en reminder till varför jag inte dricker så mycket.
(här kan du läsa igen, mamma! ;D)
Men det var en rolig kväll, speciellt som att jag fick dansa!!!! :D Under lunchen samma dag träffade jag en Irländare som visade sig vara en dansare i ballroom, discofox och breakdance. Så vi drog några turer. WOHOO! Hur. Kul. Som. Helst!!

Ikväll ska jag och gullpruttan sova över hos en av hennes jobbarkompisar. Vi ska ta med oss blåbär så jag kan göra amerikanska pannkakor. Ska bli skönt att få sova i en riktig säng och laga mat i ett riktigt kök.

Nu är klockan långt över lunch (14:30) och magen kurrar. Lagade nudlar med kyckling, babymajs, morötter, brocolli, ärtor och sweetchili igår så det räckt för ett halvt kompani. Namnamnam! Skönt, för då slipper jag laga idag! :D

Efter maten ska jag sätta mig i solen och läsa (lite alone-time är nödvändigt när man bor på hostel). Sen blir det ett dubbelpass på gymmetBody Combat och Body Balance. Nytt för mig, så får se vad jag tycker..
Jag tränar på gymmet i Perth - Fitness First. Svindyrt, men värt det då jag måste kanalisera min dansenergi och även Få energi. Även skönt att duscha i rena, fräscha duschar som inte tar slut på varmvatten ^^
(Jag har till och med försökt mig på att springa lite efter något pass. (Vad hände där? Jag hatar ju att springa!) och 1 km verkar både fot och knäna fixa i ett sträck (1,5 km var för mycket :/) Wihuu!! :))

Gud, jag babblar om ingenting! Näringsbrist! ;)

En sväng förbi James St och heja på Mr Alfa-Wannabe innan maten. Hej så länge! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0