Sista dagen hemma

Det är sista dagen...
Jag har sovit sista hela natten i min säng, sagt hej då till nära och kära, lunchat och middag:at mer än någonsin, varit på bio, dansat sista dansen på klubben, ska äta sista lunchen med familjen samlad, varit på massage, växlat pengar, fått vaccin, köpt biljett, fixat visum, betalat räkningar i förskott, inhandlat all diverse lättviktspackningsgrejer, skrivit upp adresser och födelsedagar, rensat datorn, packat ihop rummet, fått intyg för mediciner och hängt in mina nycklar i föräldrarnas nyckelskåp.

Det är med skräckblandad förtjusning jag ser dagens timmar gå en efter en...




I och med detta har bloggen nu vaknat från de döda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0