Inte riktigt normalt...

I förrgår konstaterade jag för Lillis att jag faktiskt varit frisk ganska länge! :) och att det varit jätteskönt!

Idag satt jag, helt frivilligt, vid frukostbordet 08:30!!! Det var dessutom andra gången jag var uppe (första gången var vid fem-tiden) och båda gångerna vaknade jag av.. ja, gissa... ont i halsen!!!

För ett dygn sen var jag och jobbade, utan större problem. Nu sitter jag här varm som en kamin, samtidigt som jag fryser gräsligt. Halsen gör ont.

INTE KUL!!!

Jag vill jobba. Jag vill kunna röra på mig. Jag måste kunna sjunga någon gång inom den kommande veckan.

Nu måste jag kurera mig så jag orkar vara uppe till 05:00, för att jobba krogrush inatt. Inte kul! Av någon anledning känns det extra "nej" att vara sjuk en krognatt, för det är så många som "sjukanmäler sig" av anledningen att dom inte vill jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0