Rhodos

(Många veckor sen vi kom hem nu :P)

--> --> -->
Gävle, Sweden --> Rhodos, Greece.



PERFEKT SEMESTER!! Så oförskämt bra!




Jag ville gärna prova dyka men Wille vägrade eftersom han var övertygad om att han skulle dö (uppäten, drukna osv), så vi gjorde en deal: Om han dyker, ska jag sjunga fyllekaraoke (vilket självklart innebär att jag måste bli full också.. ett stadie jag oftast inte orkar ta mig till).

Deal fullföljd!












Undervattenskameror, strandtennis och två riktiga budgetmadrasser
är världens bästa leksaker på stranden!



MAAAT!!!

En typisk lunch, glassdisk, en typisk middag, öl, vårt sätt att äta en vattenmelon vid poolen :D

Vad gör Maria och Wille när dom vill ha en hotellkväll, men vill inte vara som alla andra och äta på någon av hotellets två restauranger?
Svar: Dom köper en baguett i hotellbutiken, beställer en stor La Tasca-pasta som take away, smyger iväg och sätter sig olovandes vid det mjukt upplysta poolområdet och dukar upp på några solstolar. (Jag älskar ljuset från dessa undervattenslampor :))












Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Härliga bilder :) Ni verkar ju ha haft det hur bra som helst!

2009-10-14 @ 16:56:44
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: petra

Vilka underbara bilder. Vill också åka, tror det blir till att spara nu :)



Jo om jobbet, en på Dannes jobb känner han som öppnat Fredrik på hörnet(en pizzeria i Sandviken) och hon har börjat jobba hos han också och då bad Danne henne att hon skulle fråga om dom behövde folk. Så sagt och gjort, han vela att jag skulle komma förbi och säga hej. Så var dit den 4:e oktober och dom ringde samma dag och fråga om jag kunde börja jobba den 5:e :) Så nu jobbar jag där och det är verkligen roliga arbetskamrater, trivs bra också. Så blir väl där så länge till jag fpr nå bättre för mej.



Ses något kanske?

2009-10-15 @ 14:53:16
Postat av: Kloker

Åååååååååh vad mysigt ni vrkar ha haft det! Nu blev jag ox värsta ressugen... Och återigen: ni är så himla söta ihop! Puss på er <3

2009-10-16 @ 00:38:34
URL: http://goldielocks.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

vilka härliga bilder :D

2009-10-16 @ 00:48:33
URL: http://johannasarea.blogg.se/
Postat av: Maria

Självklart måste vi ses, Petra :D



Ååh, PUSS på dig vad du är söt, min fina Kloker!! <3 Du får väl skutta ner i mitt handbagage på Arlanda nästa gång då :D Lätt som en plätt!



Tack Johanna! :)

2009-10-16 @ 00:59:52
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0