A mess.

I'm a mess. Inside.
Det är drygt, jobbigt och förvirrande.
Varför är det såhär?
Jag letar desperat efter förklaringar och lösningar...
men sånt kommer ju inte bara för att man ber om det...



Jag vill "landa". Jag vill veta vad jag vill, vill veta vad jag tycker.
Ett ganska intressant råd som jag jag fått en person, har susat omkring i huvudet på mig i ett par veckor nu... men jag vet inte om jag skulle kunna följa det. Kan dock inte låta bli att fundera..
Det här gör mig galen!





Jag hatar att jag inte hatar dig!
-vilket fick mig att tänka på...

I hate the way you talk to me,
and the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car i hate it when you stare.
I hate your big Dumb Combat boots and the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick it even makes me rhyme.
I hate it that you're always right i hate it when you lie.
I hate it when you make you make me laugh , even worse when you make me cry
I hate it when you're not around and the fact that you didn't call
but most of all i hate the way i don't hate you,
not even close
not even a little bit
not even at all !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0