Wille här :)

Wille min Wille är här <3 Han kom i torsdags. Helt jättehärligt att se honom igen. Få krama honom, pussa honom, nypa honom, prata med honom, se honom. Vi båda upplevde också en sak som var lite skumt... det kändes som att vi inte setts på evigheter! Nästan som "Jahaa, var det såhär han/hon såg ut..". Vi stod en stund och bara tittade på varandra. Väldigt väldigt skumt :P

Direkt från tågstationen gjorde vi ett proviant-stopp på Ica Maxi, plockade upp en medresenär och därefter åkte raka vägen till Lollos stuga, där hon och de andra redan befann sig. Sedan hade vi ett par härliga, goda, roliga och väldigt varma dagar.

Vi åkte hem idag och ikväll tog en promenad ner på stan, åt på Los Sombreros och därefter såg vi Baksmällan på bio. Maten var sjukt god, jag tog grillad fläskfilé och Wille enchiladas. Bion var okej.. bäst var bebisen i början av filmen. Haha. Men största garvet var när vi gick in på bion och jag såg hur en person på översta raden försökte täcka ansiktet med handen när vi gick förbi. "Fjantigt" nåddes för 10 mån sen.

Nu ska jag krypa ner i sängen hos Wille och titta på en film!


Första pussen.
(Jag skojar inte, det är sant!)

Kommentarer
Postat av: wiiillle

Sötaste Ungen!!! <3

2009-07-06 @ 23:27:24
Postat av: Maria

DU är söt <3

2009-07-06 @ 23:30:18
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0