Tas med en (stor) nypa salt!!

Natten lördag till söndag. Lite efter-sista-föreställningen-firande.
Hanna, Hanna... what more can I say <3


PS. Dillandet om Robin Bengtsson är ett internskämt från då vi såg att man kunde spela in en hälsning och skicka till Robin B, och så kunde man kanske få dejta honom.. eller nåt sånt. Det finns någon sån "hälsning" från Hanna också.. men det är sekretessbelagt (tills vidare iaf).
"Maruca" är från den snuttegulliga balkongscenen som Anton och jag gjorde på krogshowen. Min karaktär kallas Maruca av sin pappa.


Eftersom inte ens Hanna själv kan höra vad vi säger, tänkte jag att jag kan översätta vårt (läs: Hannas) babbel..
H: Hola!! Hej, Robin Bengtsson från idol.
M: Det var kanske inte det jag tänkte du skulle säga
H: Vad ska jag säga då?
M: Jag vet inte..
H: Jag vill ha.... Maruca! Maruca!
M: Men det är ju jag..
H: I know!
M: Hanna... jag tror vi avslutar det här..
H: Aaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0