Vänner. Vad gjorde jag utan er? Fredags och helg.

Vänner.
Vad gjorde jag utan er?


I fredags var klassen i Göteborg över dagen. När vi kom tillbaka väntade ett paket här på mig.
Däri låg en lapp:
Innehåll
2 påsar Extra
1 påse tutor (utifall du fått slut och vill störa med någon. klart du vill!)
1 påse chilihalstabletter (för jag inte vill ha den)
1 osynlig påse kärlek (för det kan man inte vara utan. Passa dig dock, har laxerande verkan)

Helt perfekt!! TACK!! Blev verkligen hur glad som helst! :D


I fredags fick jag också lite hemlängtan. Smsade Karin och skrev "Jag saknar dig". 10 min senare kom: "Och jag längtar efter dig så jag spricker! Nu är jag i örebro. Om du vill kan jag ta tåget till Karlstad. Det går ett 17.14". (Kanske ska tilläggas att detta skrevs strax efter 16:00). Jag blev helt ställd. Sen jätteglad och galet rörd. Hon ringde upp. "Är du seriös?" frågade jag. "Ja, det är klart! -om jag får?" svarade hon. Om hon får? Självklart!! "Hm.. jag måste nog sluta nu.. jag måste packa" sa hon. Knasboll <3

Karin & Maria 16 år (klicka här)

Hon skulle upp och jobba idag, så igår kväll åkte hon tillbaka till Gävle. Fy fan. Det var hemskt. Jag tänkte mer än en gång att jag skulle åka med henne och vara hemma i någon dag. Men jag gjorde inte det. Idag ångrar jag nästan det, för vi har knappt någon lektion alls idag..


Hon och David på studentbalen. Så fina.


Karins student. Hon visste inte att jag skulle vara där...
(spola fram till 00:30)

David: Nu ska vi se reaktionen när hon ser Maria...
-Karins reaktion-
David: Där kom den!

Stackars lilla flickan som förgäves försöker få Karins uppmärksamhet (vid 01:03).

Kommentarer
Postat av: Alex

Gu va kul det var å se dig sist! =) Mysrumpa :P Inte så långt kvar nu.. Hör av dig nåt.. miss you! Pussi <3

2008-11-26 @ 11:58:11
URL: http://amossberg.webblogg.se/
Postat av: Karin

Världens största gullunge! Vilken fin blogg du har! jag har lagt den uner favoriter på datorn. Och tack för att jag fick återuppliva vackra minnen genom att titta på filmen från min student! Det var en av de lyckligaste stunderna i mitt liv. Saknar dig. Välkommen hem till jul! Tusen kramar från din soul-sister

2008-11-28 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0