Påskafton

Vad det är mysigt med trevliga traditioner... Få bli lite bortskämd och få skämma bort :) underbart!


Påskägg fick jag detta år också! :D det blir man ALDRIG för gammal för! =D Ett mini och ett enormt från mamma, ett från mormor med armar och ben, och dessutom ett litet sött från Lollo tillsammans med en kalasgullig påsktupp "Jesper".

Gisses, vad det snöade!!! SÅ MYSIGT!!! Det har jag väntat länge på!!


Påskafton skulle firas med min morbror och hans fru. Lagom till vi åkte dit hörde Firren av sig o undrade om jag ville spela bowling med honom o Jocke på kvällen. Bowlingen visade sig ha stängt, så vi kom fram till biljard istället... men jag var ju tvungen att komma ifrån middagen också, vilket inte såg ut att vara det lättaste..!
Men jag hade tur.. vid 21 hade faktiskt alla ätit och pladdrat klart, så vi åkte hem. Jag ringde Lollo, hon ville också hänga på :) kul! En stund senare kom grabbsen och hämtade oss.
Biljard brukar jag vara rätt så kass på, men det är ändå skitkul! Firren hade skrivit att han skulle "utklassa mig". Det fick han äta upp...!!

image129Maria vs Lollo
Maria vs Firren
Maria vs Johannes
Maria vs Johannes
Maria vs Jocke
(Jag försökte faktiskt fuska och blev straffad direkt: jag hade bara 8:an kvar, råkade slinta med kön och bara petade till den vita bollen. Då slog jag till den igen (får man inte!).. och då åkte den svarta ner i fel hål! Jääävlar! Borde inte ha räknats egentligen, men man bör inte fuska heller, så jag fick skylla mig själv. Blää!).

Men jag är skitnöjd över mina oväntade och bra prestationer!!!

Sen åkte vi till Jocke o kollade på The Corpse Bride. Den var skum.. precis som alla Johnny Depp och Tim Burton-filmer, men helt okej.

Kommentarer
Postat av: linnea

Mysigt med snö, påsk å en massa godis! :)

2008-03-25 @ 14:59:37
URL: http://linne.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0