Fest

Både-och-kväll....

Jag hade sagt att jag skulle blanda drinkar när jag kom dit. Ojoj! Jag som typ aldrig blandat drinkar förr.. Så det blev till att prova sig fram :) Blue lagoon, Long Island Ice Tea, B-55 (PERFEKT SKIKTNING!!! WOHO!!!) och........
Avloppsrör
... Baileys, blå curaçao och cola... yum! Ser fint ut också! -Eller?


-Mummms!

Som vanligt ägde tjej-trion på Singstar :D obesegrade!
Meen Johannes utmanade mig på Final Countdown och slog mig (!!!) med 30p (!!!). Blä!! (Men det var lite skumt.. för inför sista strofen ledde jag med 10p, sedan satte båda resten klockrent! -och Då Helt Plötsligt hade han fått 40p mer än mig.... Hur gick det till??).
Men jag bjuder på den, Oannes! ;) Den hade du väntat länge på ;P

Alex och Mange bangade tidigt av diverse anledningar (Alex din lilla kanin ;P). Sen genomflöt kvällen med diverse egenheter som tex.... ehm.. hehe, ja... ni som var där vet. (Eller vad säger ni, N och J? -höhö!!).


Sedan... hm.. ja, tyvärr...

Vid tretiden kom lite folk-påfyllning.. som vi kanske hade varit bättre utan!!!
Bland de personerna --> en människa som jag i efterhand funderat om han tagit nåt mer än alkohol den kvällen :S Han betedde sig så underligt...
-stöddig och nästan aggressiv.
-nu-ska-jag-tala-om-för-dig-hur-det-är-och-du-håller-tyst-ig.
-kunde svarade på saker som ingen ens sagt.
-sa flera gånger "håll käften, eller så dödar jag dig" (mysigt va! (inte till mig)).
-oberäknerlig!
Obehagligt!

Bland annat fick han för sig att Firren, som kommit o lagt sig på nederdelen av sängen där jag försökte sova, skulle följa med med honom ut. F hade absolut ingen lust, gjorde sig tung och höll i sig. 1,5 min senare hade han fått ut honom ur rummet, och lämnat efter sig en ihopbrakad tältsäng, omkullväta stolar, saker som farit i golvet, två trasiga skrivbordsben.. osså hade han ställt sig på magen på F och hoppat. Karln är inte precis liten och nätt som en fjäder. Tror F blev skapligt förbannad, men han varken sa eller gjorde inte ett dugg, inte ens då ett finger revs upp och han blödde en del -en eloge för det!

Först vid 07:30 (am) blev det så pass lugnt att man fick lite sömn. Sov i några timmar. Trött? Nähäää...



Sen blev jag rätt besviken när jag såg att Firren satte sig i bilen och åkte för att köpa mat vid tio-elva tiden på förmiddagen......... bara tre timmar efter att han dragit i sig några rediga Tequila och Baileys!! Jag skiter i om han säger att han inte kände av dom, jag skiter i om mängden inte är mycket för honom...
MAN KÖR INTE NÄR MAN DRUCKIT!!!
Oavsett om man tagit EN eller TIO drinkar. Man kör inte!!
Även om han inte känner ett dugg, kan det ändå försämra kör- och reaktionsförmågan, utan att han märker det!

Vad hade han gjort om han pga ett ögonblicks fördröjd reaktion kört ihjäl ett barn!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0