En bok jag faktiskt tänker använda..

Idag var jag ner på stan efter skolan, för ett hemligt uppdrag ;) kan inte skvallra om vad. -inte än! Personen vet det inte än...

Jag gick in på akademibokhandeln och hittade en bok på bok-rean.... drinkbok. En till. Maria, Maria...! Jag har väl en fyra-fem såna böcker, mer eller mindre stora och avancerade, redan... men denna föll jag för direkt. Måste bara ha. Och jag har bestämt att jag ska använda den också..!! Jag har till och med, hör och häpna, skrivit i den!!
image123
Jag är, som de som känner mig vet, bokpedant. Jag köper de böcker jag redan tycker om.. och sedan spöar jag den som ger bokens kanter stötmärken, läser boken, gör hörn eller märken ;P Med mina favoriter är jag ett freak. Jag vet. Meen jag har även riktigt slitna och väldigt vällästa böcker också... då mest pocket.
(ifall det var någon som undrade........ HAHA!)

Saker är faktiskt till för att användas...
-vissa i alla fall ;P
image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0