Sommardag!!

VILKEN SOMMARDAG!! Helt underbart!
Blev glad i hela kroppen av det!

Det var närmare 30 grader varmt idag.. i skuggan!!! Till och med jag, som är världshistoriens fryslort, gick i kortshorts, bikini och flipflops mest hela dagen!
Sagolikt skönt!

Vid lunch hörde Carro av sig och ville att jag skulle med henne och några till och spela Volleyboll i boulognern. Kul :) Drog med mig Lollo, hennes pöjk och hans kompis. En spark till Sandra som inte kom! Hmpf. "Bakis".. äh, veklig! ;P
Jisses! Nog för att jag visste att jag var dålig på volleyboll.. men SÅ dålig visste jag inte att jag var! Haha.

Efter volleybollen åkte alla hem till sig för att duscha. Sedan vill jag och Lollo grilla.. Stefan o Mange, och även Johannes som varit försvunnen hela dagen, kom också.

Det var Skitkul!!

Efter maten ville vi spela Kubb, men vi hittade inget.. så det blev en gammal klassiker som ingen av oss kört på ÅR OCH DAR istället; Burken! Woho. Det är faktiskt riktigt latjo! (lite lättare än volleyboll också ;P)
När solen gick ner, vid 22:30 gick vi in och spelade vi Cluedo.. också något som ingen av oss spelat på hur länge som helst.

Och nu är det god natt! ZzzZzzzZzzzzz...



Jag får hur mycket korv som helst... åh, min lyckodag!
-Johannes överlycklig över killarnas givmildhet-

- Oj, vilken komplicerad humor vi har ;P





Vännen.
Det kan vara såhär ibland. Det gör ingenting.
Låt det ta den tid det tar :) ingen stress.
Jag försvinner ingenstans! :)

Tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: Sesse

Grattis till omnämningen ;)
Vad menar du med "inte alls drygt med 100000 inlägg..." ? :P

2008-06-02 @ 08:44:16
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0