Middag :)

Johannes frågade imorse om han fick komma och laga middag åt mig ikväll!!! Wow, vilken lyx! Självklart fick han det!
Han har ju vetat om att jag haft lite problem med att äta o så under de senaste veckorna.. och när han igår fick veta att det inte är helt bra än, sa han "Ska man komma och laga mat åt dig så att du inte blir ett benrangel?". Haha. Sött :) Trodde inte han menade allvar, men tydligen gjorde han det :)

Han föreslog att han skulle göra biff Teriyaki, som han pratat om förut. Jag hade aldrig ätit det, lät spännande.
Kan nu säga att det var något av det GODASTE jag ätit! Ojojoj.
Eftersom vi ändå skulle umgås alla på kvällen, bjöd vi in Lollo och Stefan till att komma äta också :)
- Sedan fick jag bråttom att städade huset! -att lilla jag kan grisa ner så mycket....

När Lollo kom berättade hon att hon mött Johannes på affären. Hon hade sagt till honom att hon skulle skynda sig i förväg till mig, för hon trodde Stefan redan var här. På vägen ut mötte hon.. Stefan. Alla tre åkte alltså till affären utan att veta om det. Haha. Dummisar.

Med Johannes som chefskock lagade vi sedan maten. Tog lite tid att göra, men den som väntar på nåt gott... och gott blev det!!

Vi hade planerat att åka ner o spela biljard efter maten.. men vi hade så trevligt o tiden gick. Vi konstaterade några gånger att Om vi skulle spela, så boorde vi dra då.. men ingen ville ta initiativ att ens resa på sig, så vi satt där vi satt :P
Vid midnatt konstaterade vi att nää det blir nog ingen biljard idag. Får bli imorgon istället!

Skitbra kväll! :D

Precis där de hör hemma!



In progress


TUSEN TACK igen Johannes för maten!!! Vår privata stjärnkock ;D Så sanslöst gott!

Gulligt av dig att du ser efter mig ;) att du bryr dig så mycket!
Det uppskattas verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0