Bättre...

Det känns inte bra, men bättre :) -idag i alla fall.

Jag försöker tänka att istället för att tynga ner mig själv över att jag inte mår bra, ser jag fram emot när jag känner mig piggare :) På det sättet finns det något positivt att inte må bra.


Ingen jag pratar med verkar förstå sig på oss.. varför det är som det är!
...Knappt att jag själv förstår det vissa stunder. Visst, verkligheten hinner efter en stund ikapp och jag kommer på det... men känslorna ändras ju inte för det. Ibland måste huvudet helt enkelt ligga före känslorna.. för ens eget bästa. Tyvärr.





Om du har en stund över.. se detta och lyssna verkligen:
http://www.youtube.com/watch?v=xfq_A8nXMsQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0