Mellanlandning nr 2

En liten vink fran Singapore medan jag vantar pa att min nasta flight ska dyka upp pa den stora tavlan :)

Arlanda - Kopenhamn var kort (1 h) och ospannande (sov tills vi slog i landningsbanan).

Den 13 h langa flygturen hit till Singapore var desto trevligare -Faktiskt den mest trivsamma flygturen nagonsin! Stort plan, hogt i tak, stora saten, frascht och en utmarkt service som inleddes med en treratterslunch som varje passagerare fick valja fran en meny. Sedan passades det upp med obegransad mangd dryck (juice, lask, vatten, alkohol, kaffe osv), snacks, mackor, frukt innan frukosten emot flygningens slut. Matglad som man ar passade man saklart pa. (men bast av allt var nog den ovantade franvaron (sa gott som iaf) av den vanliga flygsjukan).

Sa nu sager jag godmorgon och rullar vidare till min gate! 3 timmars vanta innan min sista flight :)
Saaa... om 8-9 timmar ar jag framme! I see the light!

Puss fran ett morgonmorkt Singapore (kl: ~06:30)! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0