2011

1. Var 2011 ett bra år för dig?
Nej. Men allt är erfarenheter... erfarenheter = bra.

2. Vilken var den bästa stunden 2011?
När jag stod i mitten i främsta ledet på scenen på Magic of Dance med min tejpade axel och dansade.
När jag fick börja flytta in i mina gula 18 kvm.

3. Vilken var den värsta stunden 2011?
Det finns för många... och få jag vill dela med mig av.
När Toyotan körde iväg längs Älvdansvägen den sista juli.
När jag åkte hem från Valbo med min älskling i famnen.

4. Var var du när 2011 började?
Hos Johan (och David) i Kungsbäck.

5. Vilka var du med?
Wille, brorsan, Mange mfl.

6. Var var du när 2011 slutade?

I en stuga vid en badtunna.

7. Vilka var du med?
Med M och två andra par. Ja, jag kan väl gå med på att kalla oss för ett par. Tillfällligt. För din skull. För den helgen, älskling! ;)

8. Höll du dina nyårslöften 2011?
Didn't have any.

9. Har du några nyårslöften för 2012?
Att söka passion och "mindre snack och mer verkstad".

10. Blev du kär 2011?
Kär och kär... det är ett starkt ord. men kanske..

11. Om ja, i vem?
Det spelar ingen som helst roll.

12. Om ja, vet de om det?
-----

13. Är du fortfarande kär i dem?
-----

14. Ångrar du det?
Ingen idé att ångra. Man kan välja/försöka att inte fokusera på det, men ångra tjänar ingenting till.

15. Gjorde du slut med någon 2011?
Ja :/

16. Fick du några nya vänner?
Jadå :) och en själsfrände ^^

17. Vilka är dina nya vänner?
Ingen nämn, ingen bränd.

18. Vilken var din favorit månad 2011?
Min barnsliga kärlek för julen håller alltid i sig, så december?! Början och speciellt slutet av den var bra iaf :)

19. Åkte du utomlands 2011?
Två gånger :)

20. Hur många länder åkte du till 2011?
Turkiet.

21. Förlorade du någon nära 2011?
Ja, Diesel somnade i min famn en sommardag -och den som klämmer en dum kommentar om husdjur; bring it!

22. Saknade du någon under 2011?
Fler och mer än jag trodde jag skulle klara av. Jag måste sluta bry mig så mycket och bli lite mer känslokall (skitsnack.. det skulle jag aldrig klara av, men önska kan man ju..)!

23. Vilken var din favoritfilm 2011?
Ojoj. Alltid lika svårt... Livet är underbart.

24. Vilken var din favoritsång 2010?
Kesha - Blow
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
September - Party In My Head
Wicked Soundtrack - Defying Gravity
Donkeyboy - City Boy
Takida - You Learn
Skrillex - Scary Monsters And Nice Sprites
Jace Everett - Bad Things
Sia - My Love
30 Seconds To Mars - Hurricane
Imogen Heap - Speeding Cars
Chris Medina - What are Words
Na Fianna - Leaving On A Jet Plane
The Kilkennys - The Galway Girl
Na Fianna - Red Is The Rose
Cheryl Cole - Promise This
Bruno Mars - Just the Way You Are
Italobrothers - Stamp On the Ground
Shinedown - Call Me
Richard Marx - Right Here Waiting
Westlife - I'll See You Again
Bruno Mars - Grenade
Baron Bane - My Slow World
Ida Long - Come Out And Play
Jennifer Lopez - On The Floor
The Subways - Turnaround
Britney Spears - Criminal

25. Vilket var ditt favoritalbum 2011?

Album... jag lyssnar sällan på album.
Andri's irlandsskivor. Ludovico Einaudi - una mattina. Femme Fatale. The Burning Heart.

26. Hur många konserter såg du 2010?
Konsertoskulden är äntligen tagen!!!
Linkin Park i Globen och Metallica på Ullevi.

27. Favoritkonsert 2011?
Metallica.

28. Drack du mycket alkohol 2011?

Mer än jag någonsin gjort :/

29. Tog du mycket droger 2011?

Jag svarar som förra året: "Kul att frågorna förutsätter att man tagit nåt alls..."

30. Hur många hade du sex med 2011?
Jo, tjena att jag skulle skriva det här..

31. Gjorde du något du skäms för?
Ja, tyvärr.

32. Vilken var din största lögn?

Lögn? Såna har jag inte gott om. Minns inte en enda (och det är ingen lögn ;P).

33. Vilken var den värsta lögnen någon sa till dig?

"Jag skulle aldrig göra något för att skada dig".

34. Behandlade du någon dåligt under 2011?

Ja, jo, enligt mina mått mätt..

35. Behandlade någon dig dåligt?
Kan man säga.

36. Hur mycket pengar spenderade du 2011?
En del under första halvåret, sedan åkte sparar-vantarna på.

37. Vilken var din stoltaste stund?

Kommer inte på något bättre just nu än när jag stod kvar på mina frontplaveringar på Magic of Dance med min ny-skadade axel.

39. Om du fick gå tillbaka och ändra något, vad skulle det vara?
- Inte dansat sista numret på dansuppvisningen på teatern och varit lyckligt ovetande att jag just räddat min axel från att hoppa ur led.
- Värmt upp innan afron i turkiet (sträckte låret rätt rejält).
- En utekväll i December då jag skulle ha stannat hemma.. :/

40. Vad är dina planer för 2012?
Göra klart lärlingstiden, sedan drar jag! Australien, USA, Norge, Europa, Gbg... dit näsan pekar. Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0