Tack.

Min familj, mina vänner och min pojkvän. Jag är så glad att ni finns!
Familj och släkt som knappt lämnade min sida, var ett sånt otroligt stöd. Livlinor.
Det var även ni som inte var här, men som visade tydligt att ni också fanns där.

Wille berättade igår kväll att han, direkt han fick höra, packade sin väska och var nära att åka till stationen hela dagen -trots att jag sagt att han inte behövde. Det är lång väg att åka, det kostar mycket och han hade bara kunnat stanna i två dagar.
Även Lollo och Karin, älskade ni, frågade direkt om jag ville att dom skulle komma. Men Lollo hade en fullspäckad helg i Uppsala som hon laddat upp inför, och Karin hade jag faktiskt fått träffa kvällen innan och skulle träffa under natten. Exakt hur det gick till vet jag inte, men jag tog mig igenom mitt nattpass utan en enda breakdown.

Men bara det faktum att ni så spontant och direkt erbjöd er att släppa alla planer, allt, för att komma och bara vara med mig...
Behöver jag säga hur mycket det värmde?


Tack för att ni finns och att ni finns för mig! <3

Kommentarer
Postat av: wille

Kommer alltid finnas där, vad som än händer!

De vet du! <3

2010-05-01 @ 18:52:12
Postat av: Alex

Finns alltid här för dig vännen! <3 Puss!

2010-05-01 @ 23:25:59
URL: http://amossberg.webblogg.se/
Postat av: Kloker

<3 <3 <3

2010-05-02 @ 23:33:58
URL: http://goldielocks.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, älskade ni! <3 <3 <3

Tack för att ni finns!

2010-05-08 @ 08:58:31
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0