Frågor...

Tio första...
Första bästa kompis:
Ska man minnas det? Karin, kanske?!
Första bil: Aldrig ägt en bil.
Första kärlek: Jonas, på dagis.
Första husdjur: En dvärgvädeur-albino vid namn Stampe.
Första semester: Eeeh, ingen aning.
Första jobb: Ridlärare, tror jag.
Första köpta skiva: Ingen aning.
Första riktiga kärlek: Första riktiga förhållandet var iaf Erik, höll i 2,5-3 år.
Första piercing: Orörd.
Första konsert: Har jag varit på en riktig konsert någonsin?

Nio senaste...

Senaste alkoholdrycken: Bacardi Breezer Cranberries.
Senaste bilfärd: Skjuts till jobbet i nya husbilen ;)
Senaste filmen du såg: Halva Miss Congeniality i bakgrunden.
Senaste ringda telefonsamtal: Wille.
Senaste bubbelbadet: I Willes mormor och morfars bassängstora badkar, med ljus, musik, vindruvor och vin :)
Senaste spelade cd: Lyssnar mest från min usb.
Senaste kyss: Nu ska jag räkna.. 15 dagar, 19 timmar och 58 minuter sen. Blä! :(
Senaste gången du grät: Massa dagar sen. Minns inte.
Senaste måltiden: Måltid?! Om man inte räknar påsen med donuts, muffins och kanelbullar som jag hade med mig från jobbet igår kväll.... Lunch igår; pappas köttfärssås. Mums!

Åtta har du nånsin...

Dejtat en av dina bästa kompisar: Hm... beror på hur man ser det.
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Fastnat med blicken i någons urringning?: Vem har inte?
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.
Haft ett one night stand: Nej.
Busringt till någon: Självklart ;)

Sex saker du gjort idag...

1. Vaknat.
2. Retats med mamma.
3. Nyst och snytit mig massor.
4. Bestämt att jag måste ner och äta något, för tre timmar sen...
5. Lyssnat på gamla personliga favoritlåtar :) Nostalgi!
6. Tittat till Diesel.

Fem favoritsaker utan rangordning...

1. Diesel (Han är ingen sak, men en absolut favorit!).
2. Sängen.
3. Datorn.
4. Mobilen.
5. Kylskåpet (när det finns mat).

Fyra personer du kan berätta allt för...

Berätta ALLT för fyra personer?! Låter farligt.
Let's refrase it... "Fyra personer jag kanske berättar lite mer för än andra":
Mamma, Wille, Karin, Lollo, Alex. (ja, det blev fem.. skitsamma).

Tre val...

Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar. Jag tål inte kyla! Men jag skulle nog lessna om det inte fanns andra årstider.
Choklad eller chips? Choklad. Minns inte när jag någonsin köpt en chipspåse...

Två saker att göra innan du dör...

1. Tävla.
2. Skriva en bok.

En sak du ångrar...

Att jag slutade dansa när jag var liten. Och att jag aldrig lagt många minuter på att öva gällande sång eller fiol.
Tanken på hur duktig jag kunnat vara om jag fortsatt och övat är väldigt ångestfylld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0