Snart slut :(

Det börjar kännas mer och mer ledsamt att detta kommer att vara över om två veckor. För alltid. Efter jul har jag blivit mer och mer hemmastad här på alla sätt. Det tog sin tid, men det har verkligen kommit att kännas som ett andra hem.

... och det blev ju självklart inte sämre av att Wille och jag blev tillsammans ;) Men honom kommer jag ju att få träffa efter att vi slutat, även om det kommer att bli aningen krångligare än vad det är nu
-- 36 mil istället för 100 meter.

Det jag kommer sakna mest är de små grejerna; när man samlas en massa folk i en liten soffa för att titta på nåt TV-program som man vanligtvis inte tittar på, eller folk som kommer och knackar på dörren för att säga hej eller berätta nåt som tar 10 sekunder, eller kommer bara för att få en kram, eller långt kvällfika i köken då man sitter och pratar hela kvällen med diverse folk som går förbi.
Det är såna saker jag kommer sakna nåt otroligt. Vi kommer aldrig leva och bo tillsammans på det här sättet igen. Aldrig. En återträff kommer att vara tillräckligt nästintill-omöjligt att få till.



Wille slutar aldrig att överraska. För några dagar sen sa han att han ville skaffa en blogg. I got on it right away. Jag klarade inte av att se den förinställda designen, så jag slängde ihop nåt tillsvidare.
När jag ändå höll på, gjorde jag nåt till mig själv. Jag kommer nog ändra om någon dag igen -om jag orkar-, men nu får det se ut såhär ett så länge.


<-- Från Det, Till Det -->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0