Mallig igen! :D

Audition igen! Fast denna gång för Geijerskolan i Ransäter.

image160
Åh, så fint det var där!!

Igår kväll var jag med på Magic of Dance på teatern, vilket slutade 21:30.
11 timmar senare
skulle jag infinna mig på Geijerskolan för min audition..... WOHOO!!! Tack vare mina föräldrar klarade jag det.
04:11 imorse åkte vi härifrån med riktning mot Ransäter och Geijersko lan....
Trött? Nähääää...! Men jag kunde halvsova i bilen ner :)

Nervös som ett as fick jag göra min audition:
- 1 timmes gruppövningar (gjordes alla tillsammans innan de individuella proven).
- Monolog utantill på 2 min.
- Två sånger.
Jag behövde bara sjunga en av sångerna jag förberett: Something To Talk About... men istället överrsakades man med att på plats spela om sin monolog på olika sätt så man skulle förmedla olika känslor, samt sjunga en extra låt som dom bestämde!! Tackar =/
Dom sa att beskedet skulle komma inom två veckor...

I bilen på väg hem till Gävle, ringde mobilen.
"Hej. Det är Susanna från Geijerskolan"
Va? Jag tänkte direkt om det var något som glömts....
"Ja... hej!" sa jag.
"Vi tänkte vi skulle ringa till de som vi redan känner är självklara!"
WHAT?

Jag var en av dom!!! Om jag vill har jag en plats där i höst!!! :D

2 skolor av 2 möjliga.... Lite mallig? Nää, vad får dig att tro det? :D hihihi.


På vägen hem stannade vi vid Bergslagens Folkhögskola, för att kika på den. A-L-D-R-I-G! En skola struken från listan. Dit vill jag absolut inte!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

GRATTIS IGEN! Fy fasiken vad underbart!!! De kommer inte att ångra att de valde dig. Du är en av de mest underbara flickor de kan få tag i. KRAM!

2008-05-09 @ 20:51:30
URL: http://sokratess.blogg.se
Postat av: Maria: till Madde

Detsamma, min solstråle!!! :D :D :D
Tack :) Det värmde kalasmycket!

2008-05-10 @ 02:44:29
URL: http://maha.webblogg.se
Postat av: Sandra

Men grattis gumman;-D
D kommer gå GREAT;)

2008-05-10 @ 11:45:30
URL: http://heggih.blogg.se
Postat av: Maria

Shit, Maria. Gud vad roligt! Har inte läst din blogg på jättelänge och så detta glädjebesked så fort jag hittat min väg tillbaka. Fyfan vad rätt, du är så värd det! :D

2008-05-11 @ 16:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0