Midsommar! :)

Lite velande om vart vi skulle.. men vi kom till ett beslut som visade sig vara mycket bra.

Trevlig kväll :)

Gurkor, hårtork, "glass-drink", jag=tandpetare, pluppar i håret och vita katter. Det är allt jag säger :P

Hittade lite bilder på Jossans facebook (se nedan). Ingen aning om att det knäppts så flitigt. Speciellt inte att jag var med på så många :S Är en speciell upplevelse att hitta en massa bilder på en själv som jag inte alls märkts knäppts...






Gör man såhär på en fin dam?


Min förblandade grogg. Nej bror, det är inte nyponsoppa och vodka!!!

Osså fick jag träffa Kenötet igen :D :D :D det var alldeles för länge sen sist!




..men nu är det bara att ladda om inför kvällen :) för idag fyller Lollo 21 år! GRATTIS Lillasyster! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0