Önskelista

Uppdaterad 2024-02-22
 
(Denna önskelista skapades för läääängesen, när jag flyttade hemifrån,
efter en stark önskan från mamma. Det visade sig vara rätt praktiskt så det har fortsatt...
Det är inte menat att vara någon form av "beställningslista" <3
Bara en inspiration för en trött förälder som ville ha tips :) )
 
 
Generellt: Inte godis, alkohol eller prydnadssaker!
 
 
 
Först:
... and your time <3
 
Så kanske något vi kan uppleva tillsammans? :D
 
 
 
 
 
 
 
 
Bärsjal
(kan finnas begagnade i riktigt fint skick!)
 
 
Cykel
 
Mamma och pappa: ifyllda "boken om mig"-böcker
 
Strykbräda (när jag flyttat till lite större)

Fotogenlampa
 
Mammas mazariner
 
Pappas köttfärsbiffar
 
 DVD-spelare (inget knussel eller dyr, bara en vanlig sådan)
 
Playstation Classic (mini)
 
Svarta pumps -som vill sitta kvar på mina fötter..

En mjuk och go, röd, julpyjamas i flanell. (Ej siden/polyester).
(gärna söta små motiv, t.ex. röd med snöflingor).
 
Saxofon
 
Datorskärm
 
Kostym
     
Längdskidor
 
  Skridskor
 
Provdocka för att sy kläder
 
 
Blombukett
 
Pilatesboll
 
Vattteenkokare med ställbar temperatur (t.ex sencor)
 
Varmluftsfritös
   
Sous Vide
 
Fruktpress
 
 
 
 
 
Upplevelser:
Sova på "Gamla Grand" i Gävle
 
Hoppa fallskärm
 
Bodyflight
 
Testa Folkrace!!!
  
Biljett till Nobelmiddagen ^^
 
Universal Studios Orlando Harry Potter 
 
Åka med Orientexpressen
 
 
 
 
 
Sällskapsspel:
- Stardew Valley-sällskapsspel
Cluedo Harry Potter
- EXIT: The Game
Eller kanske något du kan rekommendera? :D
 
 
Pusslen WASGIJ (Jag har redan många! Nr: återkommer...):
  
Rob Gonsalves-konst (tavlor, posters etc)
 
  
 
 
 
"Relaxstol Melbourne" från Plantagen ❤️
(bara tips om VAR jag kan köpa den vore en present, då den ej går att köpa längre)
 
 
 
  
Paperblanks skrivböcker:
Michelangelo, Blake, Lewis Carrol, M. Luther,
Jag har redan:
Storlek Ultra, Embellished manuscripts: Austen, Beethoven, Darwin, Einstein, Hugo, Kipling, Monet "Bridge", Monet "Water Lilies", Nightingale, E A Poe, Saint-Exupéry, Shakespeare, Woolf, Wordsworth
Storlek Ultra, övriga: Amaranth fall filigree x2, Poetry in Bloom,
Storlek Midi: Wild Rose, Peacock Punk, Celestial Planisphere, Martin Luther
Storlek Mini: Darwin, Dickens.
Flexis: Moonlight


 
 
 
 
 
 

 
 
Coolt träd som trivs inomhus
STOR Världskarta (minst 1,5 m bredd)
Pärm - 170x200 Plommon http://www.bookbindersdesign.com/
Mother-Baby-Hoodie
 
 
Fonationsrör (bra för trötta röster)
 
 Fjällvandra med följeshettis/häst som bär packning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0