Gamla Önskelistor 2014 -

Publicerad 2014-11-25
Uppdaterad 2015-12-01
 

INTE INTE INTE INTE GODIS!!!!!
Undantag 1: Fransk nougat i lösvikt från "Caramella" i Stockholm
(Slöjdgatan 9, 08-207792)
Undantag 2: Opera Mints från Anthon Berg


Termometer-slickepott
 
The Sims 4 (PC-spel)

Stråke till fiol (kolfiber!) 
 
Sällskapsspel
 
Ny klädsel till min soffa
 
Skridskor
 
Fjärrströmbrytarset

Snurrrbar Tårtplatta
  
Köksassistent
 
Bak- och tårtkurser.
Jag har aldrig varit på någon, så jag har inget att jämföra med :)
(tex kakburken.se)
  
Längdskidor

Symaskin

Pärm - 170x200 Plommon
http://www.bookbindersdesign.com/
 
Biljett till Nobelmiddagen
 
Hoppa fallskärm
 
Testa att köra Folkrace
 
Äventyrsklättring bland träd på 10 m höjd
"Höghöjdsbana"
 
Resa till värmen :)
 
"Harvest Moon - Back To Nature" till Playstation (det utan giftermåls-bugget (PAL 1.1)).

Paperblanks "Embellished Manuscripts" skrivböcker (Storlek "Ultra")
Michelangelo, Blake.
(Jag har redan: Beethoven, Shakespeare, Woolf, Nightingale, Wordsworth, Einstein, Monet "Water Lilies", Monet "Bridge", Kipling, (Darwin, Edgar A Poe, Saint-Exupéry)).

Mother-Baby-Hoodie
(NEJ, jag är inte gravid! -inte än på några år)
 

(Detta var från början en önskan från mamma, att jag skulle skriva en önskelista.
Vid det tillfället bodde jag inte i Gävle, så jag skrev den här :) Visade sig vara rätt praktiskt.)
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicerad 2016-09-11
 

INTE INTE INTE INTE GODIS!!!!!
Undantag 1: Fransk nougat i lösvikt från "Caramella" i Stockholm
(Slöjdgatan 9, 08-207792)
Undantag 2: Opera Mints från Anthon Berg
 
 
 
Cyklop och snorkel!
 
Vattentät compactkamera (minst 3 meter) 
 
 


Termometer-slickepott
 
The Sims 4 (PC-spel)
 
Hög krukväxt
(vi pratar minst 1-1,5 meter hög)
 
Sällskapsspel
 
Skridskor
 
Fjärrströmbrytarset

Snurrrbar Tårtplatta
  
Degskrapa
 
Pusslen WASGIJ
 
Kökskniv "allround" av riktigt hög kvalitet
 
Bak- och tårtkurser.
Jag har aldrig varit på någon, så jag har inget att jämföra med :)
(tex kakburken.se)
  
Längdskidor

Symaskin

SodaStreamer
 
Pärm - 170x200 Plommon
http://www.bookbindersdesign.com/
 
Biljett till Nobelmiddagen
 
Stråke till fiol (kolfiber!) 
 
Hoppa fallskärm
 
Testa att köra Folkrace
 
Äventyrsklättring bland träd på 10 m höjd
"Höghöjdsbana"
 
Resa till värmen :)
 
"Harvest Moon - Back To Nature" till Playstation (det utan giftermåls-bugget (PAL 1.1)).

Paperblanks "Embellished Manuscripts" skrivböcker (Storlek "Ultra")
Michelangelo, Blake.
(Jag har redan: Beethoven, Shakespeare, Woolf, Nightingale, Wordsworth, Einstein, Monet "Water Lilies", Monet "Bridge", Kipling, (Darwin, Edgar A Poe, Saint-Exupéry)).

Mother-Baby-Hoodie
(NEJ, jag är inte gravid! -inte än på några år)


(Detta var från början en önskan från mamma, att jag skulle skriva en önskelista,
efter att jag hade flyttat hemifrån. Det visade sig vara rätt praktiskt så jag har fortsatt...)
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0