Julafton 2008

Jag har haft en underbar jul :) Det bästa med julen för mig är familjen, glädjen (åh, vad klyshig jag låter :P). Årets jul blev lika tokig som den brukar. De som tycker att julen är trist borde fira med oss <3
Sen finns det nåt som heter julklappar också :D Personligen tycker jag det är skitkul att ge julklappar, men jo.. självklart är det kul att få också ;D Årets skörd:

En massa fyrklövern-grejer från Disneyserien;
- 2 koppar
- 2 ugnsformar
- 2 stora tallrikar
- 2 assietter
- Flervånings-kakfat

- (DVD) Alla Vi Barn I Bullerbyn
- (DVD) Peter Pan
- (DVD) Mulan
- (DVD) Djungelboken
- (DVD) Tracys Hämnd miniserie
- Wienernougat-ask
- Bräutigams-marsipan (godaste någonsin!!)
- 2 Oboyskedar
- Badrumsgrejer
- Strumpor och Hipsters/Hotpants
- "Sanning och Konsekvens snälla"-kortlek
- (CD) Michael Jackson - Off The Wall (bara ett album kvar.. sen är samlingen komplett)
- Rise 'n' Shine Väckarklocka (en såndär som stegvis ökar i ljusstyrka 10 min innan man ska vakna)
- Årsdagbok
- (Pocket) "Twilight" - Stephenie Meyer
- (Pocket) "Martina-koden" - Martina Haag

- Blå sjal :) (från bara mamma)

- Guatemala-nalle (krävs att man läst Baby Blues-serierna för att fatta den här!) (från bara pappa)


- Världens bästa röda mugg (Sia) (Mormor)
- Liten vit Bukowski-vovve :) (Jag och gosedjur...) (Mormor)
- Handduk (Mormor)
- Änglaspel (Mormor)
- En burk med mina favoritkakor (Mormor)

- "Jag Har Aldrig"-kortlek (Brorsan)
- "Sanning och Konsekvens elaka"-kortlek (Brorsan)

- Såndär doftgrej med olja där man tänder ett ljus under. (Anna)
- Clinique Superbalm 07 (Anna)
- Skinnhandskar (supersköna!!) (Anna)
- Örhängen (ett problem - - har inte hål i öronen) (Anna)

- "Smuts" av Katarina Wennstam (Göran och Inger)

- 2 bruna Mine-glas (Hammar:na i sthlm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0