Gamla Önskelistor 2008 - 2012

Publicerades 2008-10-07 18:56
 
Detta är en önskan från mamma, som alltid säger åt mig att jag ska skriva en önskelista. Så nu när jag inte bor hemma, tyckte jag att detta var en utmärkt lösning! :)
(men är det nån annan som undrar, är det fritt fram o kika också, såklart ;P)





- 2 st William påslakanset 2 deler från Jotex





- "En nästan vanlig man" (Bok) av Dan Buthler och Dag Öhrlund
   (gärna pocket om det finns)



- "Martina-koden" (Bok) av Martina Haag
(gärna pocket)



- "Twilight" (Bok) av Stephenie Meyer








- 21 (DVD)


- Wall-E (DVD)




- Astrid Lindgren (DVD) - Barnen i bullerbyn, Pippi Långstrump. (Jag har: "Emil i Lönneberga", "Tjorven och Skrållan", "Ronja Rövardotter", "På Rymmen med Pippi Långstrump" och "Madicken på Junibacken".)


- Disney-DVD - Aladdin, Skönheten och Odjuret, Lejonkungen, Djungelboken, Den Lilla Sjöjungfrun, Törnrosa, Bambi, Lady och Lufsen, Peter Pan, Askungen.

- Disney Pixar DVD - Ratatouille, Cars.


- Michael Jackson - Off The Wall (CD)




- Michael Jackson - Blood on the Dancefloor (CD)







- Nya Pratmakarna (sällskapsspel).




- "Jag har aldrig"-kortlek





- 2009 Årsdagbok från Bokia (brun).

- Harry Potter-böckerna på Engelska (Pocket!).

- Harvest Moon till Playstation

- Pannkakslagg.



För de som känner att de har för mycket pengar:


- Axcentklocka - vit broadband



- Gryningssimulator Bodyclock Advanced
Åååh, en sånhär skulle vara aboslut perfekt för mig!


- Canada Goose-jacka > Pris från SEK 5.000,00
Om det är något jag HATAR, så är det att frysa. Men om det är nåt jag inte har, så är det ekonomi till något dyligt. Vem har eg?








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicerades 2009-01-05 13:50

- "Harvest Moon - Back To Nature" till Playstation (det utan giftermåls-bugget (PAL 1.1)).


En ny (eller kanske lite bidrag till en) BÄRBAR DATOR. Min älskade följeslagare i så många år är inte slut, men börjar bli väldigt trött och jag är rädd att den en dag pajar helt. Jag har hittat en rel billig och skapligt bra dator som jag gärna vill ha --> HP Pavilion dv6-1225so.


- Presentkort på http://www.personligalmanacka.se/
Gå in på hemsidan och tryck på "Presentkort och tillbehör".


-DVD-filmer av Hayao Miyazaki på Engelska (jag har Spirited Away och My neighbour Totoro).
Anders.. du vet! :)

- Besök hos en spåtant!!! :)


- 2 st William påslakanset 2 deler från Jotex
VILL HA OM NÅGON KAN FÅ TAG PÅ!!!!!! Dagen jag tänkte ta saken i egna händer, var de slut i lager på Jotex -dagen innan hade det funnits. #"¤"%#¤&¤%/%&/#¤.

- "En nästan vanlig man" (Bok) av Dan Buthler och Dag Öhrlund
(gärna pocket om det finns)




21 (DVD)


- Wall-E (DVD)




Astrid Lindgren (DVD)
(Jag har: "Emil i Lönneberga", "Tjorven och Skrållan", "Ronja Rövardotter", "På Rymmen med Pippi Långstrump" och "Madicken på Junibacken", "Alla Vi Barn I Bullerbyn".)
 
Disney-DVD - AladdinSkönheten och OdjuretLejonkungen, Bambi, Lady och Lufsen, Askungen.
(Jag HAR: Den Lilla Sjöjungfrun, Pocahontas, Peter Pan, Törnrosa, Djungelboken, Mulan, Björnbröder, Taran och den Magiska Kitteln)

- Disney Pixar DVD - Ratatouille, Cars.

- Michael Jackson - HIstory (CD)

- Harry Potter-böckerna på Engelska (Pocket!).

- Pannkakslagg (har upptäckt att många vet inte ens vad det är.. (det är INTE samma sak som en stekpanna!))

- Jag ÄLSKAR personliga saker <3 Låt fantasin flöda.


För de som känner att de har för mycket pengar:

- Digital Systemkamera


- Axcentklocka - vit broadband



- Canada Goose-jacka eller liknande
Om det är något jag HATAR, så är det att frysa. Men om det är nåt jag inte har, så är det ekonomi till något dyligt. Vem har eg?



(Detta var från början en önskan från mamma, att jag skulle skriva en önskelista. Vid det tillfället bodde jag inte i Gävle, så jag skrev den här :) Visade sig vara rätt praktiskt.)
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Inlägget publicerades 2009-11-20 01:27
 
- En ny mobil (gärna Sony Ericsson W610i om någon har en liggandes någonstans.. vi är rätt vana vid varandra!)

- En bra och billig DVD-spelare som kan spela det mesta i skiv-format (som min älskade klump som slutade funka för några veckor sedan - DVP 5100).

- Michael Jackson - HIstory (CD)

Kakform härifrån :) (klicka!) - tåget är ju väldans gulligt! -och glassarna! :D (Inte ros eller kyrka)

- Mannen som talar med hundar (Dog Whisperer) med Cesar Millan. Svensk text! (DVD)

- "Harvest Moon - Back To Nature" till Playstation (det utan giftermåls-bugget (PAL 1.1)).

-DVD-filmer av Hayao Miyazaki på Engelska (jag har "Spirited Away", "My neighbour Totoro" och "Nausicaä of the Valley of the Wind").
Som sagt.. Anders, du vet! :)

- Besök hos en spåtant!!! :)
 
- Skinntumvantar från InterSport --> 
Northbrook Sports - Skinnhandske - Teddy Mitten


- Body Shop duschcreme Jordgubb på tub, med sånadär "frön" i. 

- Korta erbjudanden på Illustrerad Vetenskap & VeckoRevyn (mamma har lappar ;)).

Disney-DVD - Aladdin, Skönheten och Odjuret, Lejonkungen, Bambi, Lady och Lufsen, Askungen.
(Jag HAR: Den Lilla Sjöjungfrun, Pocahontas, Peter Pan, Peter Pan 2, Törnrosa, Djungelboken, Mulan, Björnbröder, Taran och den Magiska Kitteln, Aristocats, Ratatouille)

- Disney Pixar DVD - Cars, Wall-E.

- Mugg från presentaffären i Valbo (fick sån av mormor förut).

- "En nästan vanlig man" (Bok) av Dan Buthler och Dag Öhrlund
(gärna pocket om det finns)





Astrid Lindgren (DVD)
(Jag har: "Emil i Lönneberga", "Tjorven och Skrållan", "Ronja Rövardotter", "På Rymmen med Pippi Långstrump" och "Madicken på Junibacken", "Alla Vi Barn I Bullerbyn".)
 

- Harry Potter-böckerna på Engelska (Pocket!).


- 2 st William påslakanset 2 deler från Jotex
VILL HA OM NÅGON KAN FÅ TAG PÅ!!!!!! Dagen jag tänkte ta saken i egna händer, var de slut i lager på Jotex -dagen innan hade det funnits. #"¤"%#¤&¤%/%&/#¤.

- Jag ÄLSKAR personliga saker <3 Låt fantasin flöda.


För de som känner att de har för mycket pengar:

- Digital Systemkamera!!!


- Axcentklocka - vit broadband
 


- Canada Goose-jacka eller liknande
Om det är något jag HATAR, så är det att frysa. Men om det är nåt jag inte har, så är det ekonomi till något dyligt. Vem har eg?
NU SKA JAG INHANDLA EN LÅNG, STOR OCH GOSIG EVEREST!!!

 
 
(Detta var från början en önskan från mamma, att jag skulle skriva en önskelista. Vid det tillfället bodde jag inte i Gävle, så jag skrev den här :) Visade sig vara rätt praktiskt.)
 
 
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicerades 2010-05-25 15:53

- Michael Jackson - HIstory (CD)

Kakform härifrån :) (klicka!) - tåget är ju väldans gulligt! (Inte ros eller kyrka)

- Mannen som talar med hundar (Dog Whisperer) med Cesar Millan. Svensk text! (DVD)

- "Harvest Moon - Back To Nature" till Playstation (det utan giftermåls-bugget (PAL 1.1)).

-DVD-filmer av Hayao Miyazaki på Engelska (jag har "Spirited Away", "My neighbour Totoro" och "Nausicaä of the Valley of the Wind", "Howl's...").
Som sagt.. Anders, du vet! :)

- Besök hos en spåtant!!! :)
 
- Body Shop duschcreme Jordgubb på tub, med sånadär "frön" i. 

Disney-DVD - Aladdin, Skönheten och Odjuret, Lejonkungen, Bambi, Lady och Lufsen, Askungen.
(Jag HAR: Robin Hood, Cars, Den Lilla Sjöjungfrun, Pocahontas, Peter Pan, Peter Pan 2, Törnrosa, Djungelboken, Mulan, Björnbröder, Taran och den Magiska Kitteln, Aristocats, Ratatouille)

- Disney Pixar DVD - Wall-E, Up.

- "En nästan vanlig man" (Bok) av Dan Buthler och Dag Öhrlund
(gärna pocket om det finns)





Astrid Lindgren (DVD)
(Jag har: "Emil i Lönneberga", "Tjorven och Skrållan", "Ronja Rövardotter", "På Rymmen med Pippi Långstrump" och "Madicken på Junibacken", "Alla Vi Barn I Bullerbyn".)
 
- LPCD-R skivor

- Harry Potter-böckerna på Engelska (Pocket!).


- 2 st William påslakanset 2 deler från Jotex
VILL HA OM NÅGON KAN FÅ TAG PÅ!!!!!! Dagen jag tänkte ta saken i egna händer, var de slut i lager på Jotex -dagen innan hade det funnits. #"¤"%#¤&¤%/%&/#¤.

- Jag ÄLSKAR personliga saker <3 Låt fantasin flöda.
 
 

För de som känner att de har för mycket pengar:

- Digital Systemkamera!!!

 
 
 
(Detta var från början en önskan från mamma, att jag skulle skriva en önskelista. Vid det tillfället bodde jag inte i Gävle, så jag skrev den här :) Visade sig vara rätt praktiskt.)
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Publicerades 2010-11-20 17:50
 
 
(Väldigt mycket är klickbart!!)


5 Myror är fler än 4 Elefanter (4 disc)

Skärgårdsdoktorn - Samlingsbox (6 disc)

- Vit kappa.

- "Cathys bok : if found call (650)266-8233" av Sean Stewart, Jordan Weisman, Cathy Brigg

INTE GODIS!!!

- Pastamangel - för att göra egna pastaplattor.

- Stämning av pianot.


- Blomspruta.


Pearl Harbor (DVD). (fått)

Singstar Disney Svensk och/eller SingStar Abba (just nu 2 st/199:- klicka! :))

Mysteriet på Greveholm (DVD)

House - Säsong 2 (DVD)

Michael Jackson - HIstory (CD)

Kakform härifrån :) (klicka!) - tåget är ju väldans gulligt! (Inte ros eller kyrka! Äger även redan glassarna!)

LPCD-R skivor

- Mannen som talar med hundar (Dog Whisperer) med Cesar Millan. Svensk text! (DVD)
(Jag har redan: nr 1 & 2)

- "Harvest Moon - Back To Nature" till Playstation (det utan giftermåls-bugget (PAL 1.1)).

- DVD-Filmer av Hayao Miyazaki från The Studio Ghibli Collection (på Engelska!!) - Ponyo on the Cliff by the Sea, Kiki's Delivery Service, Princess Mononoke, Porco Rosso, Castle in the Sky.
(Jag har redan: "Spirited Away", "My neighbour Totoro" och "Nausicaä of the Valley of the Wind", "Howl's Moving Castle").

- Besök hos en spåtant!!! :)

- Body Shop duschcreme Jordgubb på tub, med sånadär "frön" i. 

- Disney-DVD - Skönheten och OdjuretLejonkungen, Bambi, Lady och Lufsen, Askungen, Dumbo, Snövit.
(Jag HAR redan: Peter Pan, Peter Pan 2, Törnrosa, Djungelboken, Aristocats, Robin Hood, Micke & Molle, Taran och den Magiska Kitteln, Aladdin, Pocahontas, Den Lilla Sjöjungfrun, Mulan, Björnbröder, Bilar/Cars, Förtrollad, Ratatouille)

- Disney Pixar DVD - Wall-E, Up.


Astrid Lindgren (DVD)
(Jag har redan: "Emil i Lönneberga", "Nya hyss av Emil I Lönneberga", "Tjorven och Skrållan", "Ronja Rövardotter", "På Rymmen med Pippi Långstrump", "Madicken på Junibacken", "Alla Vi Barn I Bullerbyn", "Mer om oss barn i Bullerbyn").
 
- Harry Potter-böckerna på Engelska (Pocket!).


- 2 st William påslakanset 2 deler från Jotex
VILL HA OM NÅGON KAN FÅ TAG PÅ!!!!!! Dagen jag tänkte ta saken i egna händer, var de slut i lager på Jotex -dagen innan hade det funnits. #"¤"%#¤&¤%/%&/#¤.

- Jag ÄLSKAR personliga saker <3 Låt fantasin flöda.


För de som känner att de har för mycket pengar:

- Biljett t.o.r till Bali eller USA.

Kymera Wand.

Digital Systemkamera!


- Axcentklocka - vit broadband




(Detta var från början en önskan från mamma, att jag skulle skriva en önskelista. Vid det tillfället bodde jag inte i Gävle, så jag skrev den här :) Visade sig vara rätt praktiskt.)
 
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicerad 2011-05-01 (Uppdaterad 2011-10-30)


--- (Väldigt mycket är klickbart!!) ---


INTE GODIS!!!!!

Värdebälte

Myggnät

- En liten mp3-spelare med massivt lång speltid (som laddas via usb).

- Flygbiljetter; Sverige - Australien, Australien - USA eller USA - Sverige.

- Resehandduk. Tex. McKinley Towel Microfiber Suede 30x60 cm på Intersport.
- Resebadlakan. Tex: Everest Travel Towel 63,5 x 135 cm på Stadium.
(fast har du något bättre förslag välkomnar jag det :))

- Klippning.

Scratch Map

LPCD-R skivor (finns även på clasohlson)

- "Cathys bok : if found call (650)266-8233" av Sean Stewart, Jordan Weisman, Cathy Brigg.

5 Myror är fler än 4 Elefanter (4 disc)

Skärgårdsdoktorn - Samlingsbox (6 disc)

- Stämning av pianot.

Kakform härifrån :) (klicka!) - tåget är ju väldans gulligt! (Inte ros eller kyrka! Äger även redan glassarna!)

- Vit kappa.

- Mannen som talar med hundar (Dog Whisperer) med Cesar Millan. Svensk text! (DVD)
(Jag har redan: nr 1 & 2)

- "Harvest Moon - Back To Nature" till Playstation (det utan giftermåls-bugget (PAL 1.1)).

- DVD-Filmer av Hayao Miyazaki från The Studio Ghibli Collection (på Engelska!!) - Ponyo on the Cliff by the Sea, Kiki's Delivery Service, Porco Rosso, Castle in the Sky.
(Jag har redan: "Spirited Away", "My neighbour Totoro", "Princess Mononoke", "Nausicaä of the Valley of the Wind" och "Howl's Moving Castle").

- Body Shop duschcreme Jordgubb på tub, med sånadär "frön" i. 

- Disney-DVD - Bambi, Lady och Lufsen, Askungen.
(Jag HAR redan: Lejonkungen, Snövit, Dumbo, Peter Pan, Peter Pan 2, Törnrosa, Djungelboken, Aristocats, Robin Hood, Micke & Molle, Taran och den Magiska Kitteln, Aladdin, Pocahontas, Den Lilla Sjöjungfrun, Mulan, Björnbröder, Bilar/Cars, Förtrollad, Ratatouille)

- Disney Pixar DVD - Wall-E, Up.


Astrid Lindgren (DVD)
(Jag har redan: "Astrid Lindgrens jul", "Emil i Lönneberga", "Nya hyss av Emil I Lönneberga", "Tjorven och Skrållan", "Ronja Rövardotter", "På Rymmen med Pippi Långstrump", "Madicken på Junibacken", "Du är inte klok Madicken", "Lotta på Bråkmakargatan", "Lotta flyttar hemifrån", "Alla Vi Barn I Bullerbyn", "Mer om oss barn i Bullerbyn").

- Harry Potter-böckerna på Engelska (Pocket!).

- Jag ÄLSKAR personliga saker <3 Låt fantasin flöda.



För de som känner att de har för mycket pengar:

Kymera Wand.

Digital Systemkamera!


(Detta var från början en önskan från mamma, att jag skulle skriva en önskelista. Vid det tillfället bodde jag inte i Gävle, så jag skrev den här :) Visade sig vara rätt praktiskt.)
 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicerad 2012-02-20 Uppdaterad 2012-01-20

--- (Väldigt mycket är klickbart!!) ---


INTE GODIS!!!!!


Värdebälte

- Resa till USA. Eller Thailand. Eller Bali. Eller Fiji. Eller Sydamerika. Eller någon annanstans.. jag är flexibel ;)

Scratch Map

Skärgårdsdoktorn - Samlingsbox (6 disc)

Kakform härifrån :) (klicka!) - tåget är ju väldans gulligt! (Inte ros eller kyrka! Äger även redan glassarna!)

- Vit kappa.


- Mannen som talar med hundar (Dog Whisperer) med Cesar Millan. Svensk text! (DVD)
(Jag har redan: nr 1 & 2)

- "Harvest Moon - Back To Nature" till Playstation (det utan giftermåls-bugget (PAL 1.1)).

- DVD-Filmer av Hayao Miyazaki från The Studio Ghibli Collection (på Engelska!!) - Ponyo on the Cliff by the Sea, Kiki's Delivery Service, Porco Rosso, Castle in the Sky.
(Jag har redan: "Spirited Away", "My neighbour Totoro", "Princess Mononoke", "Nausicaä of the Valley of the Wind" och "Howl's Moving Castle").

- Body Shop duschcreme Jordgubb på tub, med sånadär "frön" i. 

- Disney-DVD - Lady och Lufsen, Askungen.
(Jag HAR redan: Bambi, Lejonkungen, Snövit, Dumbo, Peter Pan, Peter Pan 2, Törnrosa, Djungelboken, Aristocats, Robin Hood, Micke & Molle, Taran och den Magiska Kitteln, Aladdin, Pocahontas, Den Lilla Sjöjungfrun, Mulan, Björnbröder, Bilar/Cars, Förtrollad, Ratatouille)

- Disney Pixar DVD - Wall-E, Up.


Astrid Lindgren (DVD)
(Jag har redan: "Vi på saltkråkan", "Astrid Lindgrens jul", "Emil i Lönneberga", "Nya hyss av Emil I Lönneberga", "Tjorven och Skrållan", "Ronja Rövardotter", "På Rymmen med Pippi Långstrump", "Madicken på Junibacken", "Du är inte klok Madicken", "Lotta på Bråkmakargatan", "Lotta flyttar hemifrån", "Alla Vi Barn I Bullerbyn", "Mer om oss barn i Bullerbyn").

- Harry Potter-böckerna på Engelska (Pocket!).

- Jag ÄLSKAR personliga saker <3 Låt fantasin flöda.



För de som känner att de har för mycket pengar:

Kymera Wand.

Digital Systemkamera!


(Detta var från början en önskan från mamma, att jag skulle skriva en önskelista. Vid det tillfället bodde jag inte i Gävle, så jag skrev den här :) Visade sig vara rätt praktiskt.)
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicerad 2012-06-05 (Uppdaterad 2012-12-01)

INTE GODIS!!!!!


Mascara

Scratch Map
http://www.coolstuff.se/Scratch-Map
http://www.buttericksedge.se/product.html/scratch-map---varldskarta

iLuv iSP110 (portabla högtalare)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=568768

Vanliga Svarta Tights från Gina eller H&M strl M



Skärgårdsdoktorn - Samlingsbox (6 disc)

"Harvest Moon - Back To Nature" till Playstation (det utan giftermåls-bugget (PAL 1.1)).

DVD-Filmer av Hayao Miyazaki från The Studio Ghibli Collection (på Engelska!!):
Ponyo on the Cliff by the Sea, Kiki's Delivery Service, Porco Rosso, Castle in the Sky
(Jag har redan: "Spirited Away", "My neighbour Totoro", "Princess Mononoke", "Nausicaä of the Valley of the Wind" och "Howl's Moving Castle")

Astrid Lindgren (DVD)
(Jag har redan: "Vi på saltkråkan", "Astrid Lindgrens jul", "Emil i Lönneberga", "Nya hyss av Emil I Lönneberga", "Tjorven och Skrållan", "Ronja Rövardotter", "På Rymmen med Pippi Långstrump", "Madicken på Junibacken", "Du är inte klok Madicken", "Lotta på Bråkmakargatan", "Lotta flyttar hemifrån", "Alla Vi Barn I Bullerbyn", "Mer om oss barn i Bullerbyn")


(Detta var från början en önskan från mamma, att jag skulle skriva en önskelista. Vid det tillfället bodde jag inte i Gävle, så jag skrev den här :) Visade sig vara rätt praktiskt.)
Trackback
RSS 2.0