Snopet.

När mina föräldrar överraskade mig igår genom att berätta att dom skulle hjälpa mig så att jag skulle kunna åka utomlands i feb, blev jag så glad att jag började grina! (vet inte om det hänt förr!)
Jag skulle få åka iväg, rensa huvudet från alla negativa tankar och koppla av i en vecka.

Det hade nog inte kunnat komma mer lägligt!

Jag var så glad, så glad, så glad!! Och så tacksam!



Tyvärr varade det inte länge, utan slogs brutalt i kras!





(Det är inget som jag eller Wille eller mina föräldrar kan göra nåt åt, så trots att resan togs från mig är jag otroligt tacksam över vad dom ville att göra! Det värmer verkligen jättemycket!! Tanken var underbar! Tack!!).

Kommentarer
Postat av: tessan

Okej, det lät jätte roligt, kan tänka mig att du trivdes. Om nu familjen du jobbade åt va bra :) Hoppas allt är bra med din kompis Tommy och med dig!

2010-01-26 @ 21:46:33
URL: http://tessaninlondon.blogg.se/
Postat av: Kloker

Hej på min finaste toker! Ja ibland är det verkligen tanken som räknas... På riktigt!

Du sista helgen i februari, är du bokad då? Jag och mor skall nämligen kolla musikal i Sthlm på söndagen för hon är ändå på konferens där hela helgen, så jag funderade på om jag kanske skulle komma en sväng upp till dig typ fre-lör/tor-lör? Eller om du vill komma ner till sthlm så gör vi stan osäker ihop...? Fundara på det så kan vi höras.

Puss på tokfia-toker <3

2010-01-27 @ 23:52:18
URL: http://goldielocks.blogg.se/
Postat av: petra

Nämen, vad var det som hände då?

2010-02-01 @ 10:18:34
URL: http://lovizasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0