Tommy

För er som inte vet råkade Tommy, tidigare ofta nämnd här som "Firren", ut för en allvarlig ridolycka i onsdags eftermiddag. Läs artiklar här och här och här.
Han flyttades ganska snabbt till Akademiska Sjukhuset i Uppsala pga allvarliga skador.
Jag fick, pga missade samtal, inte höra om det förns i fredags. Direkt försökte jag få med mig Johannes o åka dit samma dag. Han var med på idén, men jobbade den dagen till 17 så det fick bli lördag istället.
Det var självklart inte kul alls att se honom drogad i en sjukhussäng, men det var ändå väldigt skönt att träffa honom. Få se med egna ögon att han var i ett stycke. Prata med honom. Plus att han ska veta att vi bryr oss.
Det är inte direkt små skrapsår som han fått, men jag tror att han kommer att klara det på bästa sätt.. eller som en annan sa: "Jag tror på att så envis som han är så kommer han klara det här utan större problem!".
Nåt annat känns inte som ett godtagbart alternativ,
så med det tycker jag att vi sätter som punkt!

Jag behöver väl inte skriva en massa om att vi är många som tycker om honom, tänker på honom, tycker att det är ofattbart, tycker att det är stört/sjukt/fel att något som det här hänt honom och att vi ber om snabb förbättring?
- Det tycker jag är givet!



Johannes och Tommy sjunger!! :)
(klicka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0