Torsdag

Nästan ett helt inlägg om mitt hår... haha! Jag kan inte annat än att skratta åt mig själv :P

Ställt klockan på 8 imorse, gick upp efter 2 tryckningar på snooze medan Wille den grisen låg kvar i sängen. Han kom faktiskt upp efter en timme, för det var så ensamt i sängen. Söt han är.
Pluggade till 12:30. Åt lunch. Nu tänkte jag sätta mig och halvsova framför TV:n tills Wille kommer från skolan.

För er som inte vet det... Wille har flyttat till mig i Gävle. Det är bara till sista januari -tyckte det var en bra "prova på"-deal :) Detta bestämdes väldigt hastigt och lustigt för 1,5 vecka sen, ca 2 timmar innan mitt tåg skulle gå från Skövde (jag var där och hälsade på över helgen). Det bestämdes att han skulle åka med mig hem då, och hoppa på Filmvetenskap A på HiG. Sagt och gjort.

För tillfället bor han hemma hos mig och päronen medan han letar eget. Så mysigt att ha honom nära hela tiden, utan pressen att man måste vara så aktiv och "ta vara på tiden".. så som man måste göra när man bara ses en helg var tredje vecka.

Så, då vet ni det :)

Och nu ropar TV:n på mig! :) Bye!

Kommentarer
Postat av: petra

Jaså det blev du :)

Kanske hinner ses någon dag?

2009-09-17 @ 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0