Torsdag/Fredag

- Det är rysligt sent nu.. ska sova straaax!

- Britney Spears - 3 och Jordin Sparks - SOS (Let the music play) är faktiskt rätt bra!

- Jag kan inte minnas att jag känt mig såhär här fattig förut -och haft så många trasig saker som skulle behöva bytas ut.

- Dragkedjan på min enda tillräckligt varma jacka pajade i helgen. Hur fattig man än är måste man hålla sig varm i vinter. Mobil är inte livsnödvändigt, så det får vänta... här ska inhandlas enny, rejäl jacka!!

- Jag vill ha ett jobb. Jag vill arbeta. Jag vill ha mer att göra. Jag vill ha pengar. Visst, jag har studierna, men dom tillåter en hel del fritid.. och varför inte göra något nyttigt av tiden? Så, här ska sökas jobb!

- Wille och jag var på terminsavslutning i gammeldans i tisdags. How cool are we? B-)

- KAMRATHELGEN i helgen. Kortfattat var den än roligare än jag förväntat mig! Sånt lyckorus av att träffa vännerna som man inte sett på så många månader. Jag kände verkligen hur varmt de faktiskt ligger om hjärtat <3 Det var en oförklarlig glädje i hela kroppen!


- På sisådär 5-6 år har jag lyckats rida en fjuttig termin -under sista året på gymnasiet. För några veckor sen fick jag för mig att, som så många gånger förr, på allvar försöka "återuppta ridningen och lära mig rida ordentligt".

Bortsett från den smärre chocken att bli satt i en -för otränade lilla mig- rel avancerad grupp, var det en skrämmande upplevelse att inse att dessa ridtermer som jag trott skulle följa mig i döden hade blivit till vaga minnen.
Nästa överraskning var att upptäcka att en av tjejerna i ridgruppen är en av mina hjälpledare från förr i tiden då jag hade ridläger.... Man kan säga att hon nu gått om mig Big Time! Det är jättekonstigt! Att jag ligger sisådär en 5, 6, 7 år efter henne i ridvana, duger inte som ursäkt :P Jag måste jobba hårdare! Skärpning!

- Shit, jag kan knappt skriva begripligt såhär dags.. Så, God natt!
Finally I did?
1) Replace original host files of computer(uninstalled the error cs4 installation)

2) C:\Program Files\Common Files\Adobe\Adobe PCD deleted the cache files

3) Install the adobe premier cs4 with internet turned off?

4) Then I installed the trial version as mentioned

5) Then when I inserted the serial ..again the license expire had come but don?t worry

6) Then I downloaded this torrent ??.from this fix I replaced the host file (not the original)

http://thepiratebay.org/torrent/4922488/

Then I ran the disable activation .bat file

Then I copied the patch from every the .dll files

7) Then after that when u open the premier it was nice with all the things activated...
8) Hurray! U are done

Kommentarer
Postat av: kloker

Kamrathelgen in my heart!

2009-11-24 @ 23:08:07
URL: http://goldielocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0