Sophia

Försök att inte ta något för givet!! och skjut inte alltid upp saker..

För lite mindre än ett år sen bestämde jag mig för att försöka hitta en kär vän från de yngre åren av grundskolan. Vi hade fått lite kontakt under gymnasiet, men det hade runnit ut i sanden. Den här gången skulle jag göra ett bättre försök.

Om jag bara kommit på det en månad tidigare...

Jag tänker på henne då och då. Önskar att jag hade fått lära känna den lite äldre Sophia, men jag vårdar de gamla minnena -som jag är så glad att jag faktiskt har fått :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kan erkänna att jag glömde kameran hemma...Men troligtvis ska de rida på fredag igen. Passa på när jag har kvällsfodring =)



Tycker att de flesta nybörjare får ner hästen på tygeln väldigt lätt. Är nog för att de inte tänker på det utan bara håller i sig.



Jag har två hästar men har inte ridit på en vecka. Blir så när man jobbar konstigt. Har bestämmt att jag ska rida Canoó imorrn =) Han och jag har en hel del att lära...

2009-11-23 @ 18:32:19
URL: http://vexus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0