Mycket sötare går nog inte

Häromdagen bad Wille att jag inte skulle planera in någonting idag...

Nu på morgonen försvann han plötsligt iväg och kom tillbaka med en låda. På locket satt ett kort som han skrivit jättefin text i :)

När jag lyfte på locket...



På pappret stod det:
Dagsplanering:

12:00 Vakna

13:00 Slöa tills ~ 18:00

19:00 Maria skall vara duschad och klar!!!

20:00 Middag på Kungshallen!
(Wille står för alla kostnader såklart) =)

21:30 BIO

~00:00 Förbi Interpool eller liknande ställe och ta en drink

~01:00 ~02:00 Hemfärd

End of The Day!! =)



Jadu. Vad säger man? <3 Helt klart det gulligaste sättet som någon bjudit mig på middag och bio på!

Ganska roligt också att han själv la till: "När jag köpte det där tänkte jag 'Shit va gullig jag är', och det bara lyste i ögonen på tjejen i kassan. Jag tror hon var lite avundsjuk. Och hon var skittrevlig hela tiden!".

Något säger mig att det inte kommer att bli en helt jobbig kväll ;D


Han är min, bara min <3

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kanske vi ses ikväll om ni är tidiga. Våran bio börjar 21....

2009-11-28 @ 18:58:13
URL: http://vexus.blogg.se/
Postat av: Kloker

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh! Jag döööööööööööööööööööööööööööööööööör! Sötaste ever... Puss pårej och en liten till Wille oxå för att han är så söt ;P

2009-12-06 @ 22:03:35
URL: http://goldielocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0