Wille, min Wille

(VARNING! Cheesy inlägg på g!)


Förra helgen var Wille hemma i Skövde torsdag-lördag. När han kom tillbaka på lördagen hade han med sig en ask Aladdin-Hjärtan. Jag trodde först att han skojade. Söta söta unge! Jag blev så glad och jättepaff. "Jag tycker om dig så mycket och ville ge dig nåt" sa han,"Först tänkte jag ge dig nåt smycke, men jag kom på att du brukar inte använda sånt så mycket.. det här var det enda jag kom på. Det var inte så mycket.". Vid det här laget kunde jag knappt stå still eller få fram ett vettigt ord. Jag var så rörd! Han fortsatte med en fundersam min. "Hm... jag kunde ju ha skrivit en dikt och satt på asken". Maria Mållös. Kortsluting i huvudet.
Jag visste inte att det ens fanns killar som han ♥


Det låter nog lite snett, men jag är nog inte riktigt så van med att den jag är tillsammans med bryr sig så mycket om mig -och faktiskt visar det också. Jag har bara haft ett riktigt förhållande innan Wille, och det var då inte så. Av den killen behandlades jag allt som oftast bara som en fin liten prydnads-trasa. Jag togs rejält mycket för givet och kom på tredje plats efter Bilen och Kompisarna. Hade vi planer och en kompis till honom ringde, slopades våra planer i 9 fall av 10. Den enda frågan som jag då fick var "Ska du hänga med?". Hände det nåt mellan oss blev han oftast bara "less" och sket i det, speciellt om han gjort något som sårat mig på nåt sätt. Kommenterade jag det blev han mest bara irriterad. Denna stolthet :/ Ibland kunde det komma en ursäkt senare -när han orkade.


Så är det inte nu! (Peppar peppar.. :P). Wille lyssnar, frågar, pratar, tänker, han har inte trettio ton med överflödig stolthet och han bryr sig. Inte bara om mig, utan över huvudtaget. Plus så är han rolig, vettig, busig, knäpp, omtänksam och fin på alla sätt.


Så fin så att jag får deg i benen ibland när han ser på mig :)

Bild tagen igår när vi promenerade till Munkfors. En promenad på 2 timmar och 45 minuter. På vägen fastnade min lilltånagel i strumpan och slets av. Märktes när jag fick ont och såg att jag blödde.

Kommentarer
Postat av: petra

Det låter som en bra kille :)

2009-05-19 @ 08:11:32
Postat av: Maria

Det är han.. verkligen! :)

Kommer fortfarande överraskningar då och då -positiva sådana. Saker jag inte trodde/förväntade mig av honom.

Hittar faktiskt inte mycket negativt. Det kommer kanske senare.. fast det får gärna utebli för min del ;)

2009-05-19 @ 16:34:11
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Kloker

Det är ju jättehärligt med cheesy inlägg! Men passa dig, om du håller på såhär så kanske jag blir kär och försöker sno honom ifrån dig....

Puss på min toker <3

2009-05-22 @ 00:46:29
URL: http://goldielocks.blogg.se/
Postat av: willie

Lina du är välkommen att försöka men de finns bara en tjej ja vill ha!

BTW... jag skulle aldrig klara av två stycken teater-apor på samma gång!;)

2009-05-22 @ 01:05:55
Postat av: Maria

Haha puss på dig min kloker! Försök du :P

2009-05-22 @ 01:06:17
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Maria

(Hur kunde min kommentar komma efter din? Sega dator..)



Puss på dig också, Wille! Va söt du är <3

2009-05-22 @ 01:12:12
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Kloker

Äsch Wille, om jag inte lyckas sno dig så får jag väl försöka sno henne istället... Men jag gillar din kommentar, fine lille wille, vilken tur att du fick maria på kroken till sist! Ni är så söta ihop. Puss på er bägge!

2009-06-06 @ 21:39:23
URL: http://goldielocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0