Helgen

Jag drog ju med mig Wille hem över Valborg. Onsdag kväll till söndag eftermiddag var vi i Gävle.

Långhelgen började med att vi blev stående utanför Katrineholm så länge att vi missade första bytet.. vilket resulterade i buss från Katrineholm till nåt Nykroppa där ett tåg väntade på oss, som tog oss till Ludvika. Men vi var så sena att det där inte längre fanns något sätt för oss resenärer att ta oss vidare därifrån, så vi fick sitta kvar och åka med till Borlänge. Efter väntan i Borlänge blev det TAXI till Gävle.

Valborg. Grillning hos Persarna. Var mycket trevligt! :D Sedan taxi till en "fest" i Hille.. surprise när vi kom dit; typ 5 pers som satt ute på en altan insvepta i filtar och ett besked "ni får inte gå in". Jepp, det sög! Efter ett tag där, tog vi bussen till stan. En väldigt.... ehm... tyst... bussfärd. Ett stort gäng ungar vrålade hela vägen om Hammarby och Gnaget och AIK hela vägen -vilket fick igång grabbarna i vårat sällskap också. Gick till Mange och spelade Singstar. Kvällen avslutades med att jag och en överpackad karl åkte Taxi till mig och somnade som två klubbade grisar!

Dagarna efter åkte vi på bilturer, gick promenader, tog med mat och åkte och la oss på filtar vid havet utan koll på tid eller omvärlden, åt tonvis med glass, gick på stan, spelade biljard med Lollo och Stefan. Man kan ju ha det värre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0