Frisk, tack?

Har jag inte varit förkyld tillräckligt nu, va? "Been there, done that" -for quite some time now.
95% förkyld sen Juni 2007 är INTE OKEJ. Det är sjukt! Det är stört! Och det suger! Hårt!
Ja, jag har ett otroligt dåligt immunförsvar!

Jag säger som en vän sa förut... det skulle vara värt miljoner om man kunde vaccinera sig mot förkylning!!!

Man blir så mycket mer begränsad än vanligtvis. Blir tröttare så mycket fortare. Avskyr det!!!
Idag har vi repat: 10-12, lunch, 11:50-17, middag, 18-19:45. Jag är helt färdig. Slut i huvudet och kroppen. Hade tanten på hälsocentralen fått bestämma hade jag käkat förkylningsskit och vilat -från dansandet i alla fall... men det går inte när man har premiär om en vecka. Det är bara att dansa, sjunga och spela så gott man kan, och hoppas att det går vägen. Dricka mycket, försöka hålla sig varm (frusit som en kossa idag.. när de andra öppnade fönstren i salen, hämtade jag ett täcke) och sova tidigt på kvällarna.


Känner mig fånig som gnäller över förkylningar.. det kunde ju vara så mycket värre.
Men
jag skulle SÅ vilja få känna känslan att få vara helt frisk i en månad, i sträck!
Gärna två..
Snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0